Avatar billede webpassion.dk Novice
08. oktober 2017 - 11:35 Der er 3 kommentarer

Nyt faneblad kommer ikke forrest - Firefox

Pludselig får jeg fliser i stedet for min sædv. startside ved nyt faneblad, som jeg altid åbner med Ctrl+T. Det har jeg fået ændret, men nu kommer nyt faneblad ikke op forrest som tidligere. Har prøvet alt, men ikke fundet løsningen. Nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede jalved Ekspert
08. oktober 2017 - 11:40 #1
Har du været inde under Indstillinger --> Generelt --> Faneblade for at bestemme hvordan nye faneblade etc. skal vises?
Avatar billede webpassion.dk Novice
08. oktober 2017 - 12:04 #2
Been there
Avatar billede jalved Ekspert
08. oktober 2017 - 12:31 #3
Du har haft browseren lukket helt ned efter ændringer af indstillinger?

Jeg har ikke andre forslag - så skal du i al fald finde et gendannelsespunkt - og det er måske lidt rigeligt at gøre ud af det.

Hvis man kigger under Tilføjelser, kan man interessant nok få alle mulige småprogrammer, der kan indstille visningen af tabs - hvis du skulle få lyst til at prøve noget andet efter, du ahr fundet ud af det med at få tabs øverst igen.