08. oktober 2017 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Hotspot tilkobling

Når jeg tænder for mobilt hotspot på min Samsung smartphone kan jeg godt koble min Acer Laptop op til det mobile hotspot; men min nyindkøbte Samsung tablet vil ikke koble op til hotspottet. Tableten kan godt koble op til kommunens wifi net og også til IKEA´s. Mit mobile hotspot er sikret med en kode som jeg har indtastet.
Hvorfor vil tableten ikke forbinde til mit mobile hotspot?
Avatar billede INK Ekspert
08. oktober 2017 - 15:21 #1
Kunne det tænkes du evt. har skrevet koden forkert én gang, så det er den tabletten husker?
I så fald sletter du det gemte, genstarter tabletten og forsøger igen.
08. oktober 2017 - 15:48 #2
Tak for svaret. Nu har jeg prøvet at slette den gemte kode og indtaste koden, og gemme den påny. Tableten viser navnet på Smartphonen og skriver Forbinder.... ; men forbinder ikke, og skriver heller ikke forbundet som der jo plejer når det lykkes.
08. oktober 2017 - 15:56 #3
Der er intet SIM-kort i Tableten; men det tænker jeg er uden betydning, fordi i går var mit eneste SIM-kort sat i Tableten, og da fungerede den som Hotspot og da kunne SmartPhonen uden SIM-kort godt forbinde til hotspottet(Tableten) og Laptoppen kunne også forbinde til Hotspottet(Tableten).