Avatar billede lektortl Juniormester
08. oktober 2017 - 18:14 Der er 5 kommentarer

SONY XPERIA er gået i baglås

Den er gået i baglås.
Den kan ikke slukkes på anden måde end ved at tage SIMkortet ud (så den selv slukker), men når den igen starter er den stadig i baglås.
Ideer????
Avatar billede INK Ekspert
08. oktober 2017 - 19:12 #1
Har du prøvet de metoder som Sony anbefaler?
Se denne side
https://support.sonymobile.com/global-en/xperiam2/userguide/resetting-your-device/
08. oktober 2017 - 19:38 #2
Prøv at gå på SONY´s hjemmeside og find brugermanualen til din Xperia. Find så ud af om der ikke sidder en RESET knap et sted på bagsiden. Du skal bruge enden af en papirclips eller lignende for at komme ned i RESET-hullet og trykke på kontakten.
Avatar billede lektortl Juniormester
08. oktober 2017 - 21:27 #3
Ink og Michael Johnsen: jeg har prøvet begge dele, men uden held (hulk).
(heldigvis kan jeg gennem USB-porten tage billederne ud af den).
08. oktober 2017 - 21:50 #4
Har du installeret PC Companion på din PC? Ellers kan du gøre det via SONY´s hjemmeside.

To reinstall the device software using PC Companion
1)Make sure that PC Companion is installed on your PC.
2)Open the PC Companion application on the PC, then, under Support Zone, click Start.
3)Under Phone / Tablet Software Update, click Start .
4)Using the micro USB cable that came with your device, connect the device to your PC and then click repair my phone / tablet.
5)Follow the instructions that appear on the screen to reinstall the software and complete the repair.
Avatar billede lektortl Juniormester
09. oktober 2017 - 16:57 #5
Michael Johnsen:
Inden jeg fik dit sidste indslag at se, fik jeg den repareret af en anden.
Det var indstilling til "talk back", der af en eller anden grund var blevet aktiveret uden at det skulle have været sådan.
Tak for at ville hjælpe.