Avatar billede Jannickhess Professor
09. oktober 2017 - 16:46 Der er 4 kommentarer

outlook.com mail adresse på ven dukker op men kan ikke finde den?

Jeg ønsker hjælp til ovenstående.

På outlook.com under Personer ønsker jeg at finde en mailadresse for at oprette en e-mail. Når jeg søger efter "Lars" f.eks., vises tre gange den samme e-mailadresse, som ikke eksisterer. Disse tre søgeresultater ønsker jeg at slette, men når jeg klikker på en af dem, får jeg at vide, at den ikke findes.

Det underlige er at mailadresssen dukker blandt søgeresultaterne selvom den tilsyneladende ikke kan findes.

Er der nogen måde at fjerne disse falske søgeresultater?

Please!
Avatar billede jalved Ekspert
09. oktober 2017 - 16:51 #1
Ved ikke, om det virker.

Prøv og højreklik og slet.

Eller prøv CCleaner eller Privazer.
Avatar billede jalved Ekspert
09. oktober 2017 - 16:52 #2
Ok, du kan selvfølgelig ikke bruger programmerne, hvis det er på Outlook.com.
Avatar billede jalved Ekspert
09. oktober 2017 - 16:59 #3
Kan du ikke krydse dem af under "Dine kontakter" og så bare slette dem via menuen for oven?
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2017 - 11:20 #4
jeg tror også, at det er noget som gamle kontaktpersoner, eller at det er noget fra autofuldførelsen - så skal du bare slette den