Avatar billede lurup Ekspert
10. oktober 2017 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

oprette en bruger i win 10

Jeg har en bærbar med win 10 pro hvor jeg står som administrator.

Jeg vil gerne have en anden bruger på den uden jeg skal bruge email adresse samt den skal logge på den konto automastisk
Avatar billede INK Ekspert
10. oktober 2017 - 11:10 #1
Gå til indstillinger - konti - familie og andre - andre personer - opret osv.
Du siger nej til e-mail konto, og alt andet, hvorefter der oprettes en konto med det ønskede navn og med/uden password. Kontotype fastlægger du selv. Bemærk ny profil oprettes på din pc.

Du kan også blot oprette en lokal konto for din egen profil. Igen med/uden password og kontotype efter eget valg.
Avatar billede lurup Ekspert
10. oktober 2017 - 12:48 #2
1000 tak
Avatar billede 450025 Ekspert
10. oktober 2017 - 12:59 #3
Man må være snill ved andre vet du, og så er det godt at nye bruker ikke snoker i det du driv med, skulle du drive med Porno, treng jo ikke han eller hu vite det.

Håper du kan smile lidt da, men pass deg for skjult Kamera.

Arne.