Avatar billede Jonasbebr Praktikant
10. oktober 2017 - 16:10 Der er 3 kommentarer

Tilsvarende HP 850 G1 (H5G44EA)

Hej

Jeg har lige haft en HP 850 G1 (H5G44EA), som desværre er gået i stykker. Jeg er heldigvis forsikret og nu prøver jeg at finde en model som svarer til, da modellen er udgået. Jeg vil rigtig gerne høre om der er nogen er jer der har bud på, hvad det kunne være. Jeg vil hellere have bud på "bedre" modeller, hvis der ikke findes noget der matcher helt. Vigtigt for mig er:

Minimum 512 GB SSD (ideelt set mulighed mulighed for at sætte et M2 SSD kort i ved siden af et SSD hovedlager, da jeg ellers har en M2 SSD jeg ikke længere kan bruge)
LTE / 4G
Intel I7 processor
AMD RADEON HD 8750M grafikkort

Hvis der findes nogle rigtig kompetente computerfolk derude, der gider fortælle mig, hvad den maskine jeg havde ellers har af vigtige / dyre features vil jeg meget gerne vide det. Mange tak.

mvh Jonas
Avatar billede Jonasbebr Praktikant
10. oktober 2017 - 16:13 #1
Jeg vil altså rigtig gerne vide, hvilke modeller der kunne være gode bud på tilsvarende og om der findes andre egenskaber ved G1'eren, som jeg ikke er opmærksom på
Avatar billede INK Ekspert
10. oktober 2017 - 16:43 #2
CPU    Intel Core i7-4600U 2,1Ghz (3,3Ghz i turbo mode)
Ram    8GB
Harddisk    180GB SSD
Drev    Ingen drev - Se tilvalg
Skærm    15.6" FHD (1920x1080) anti-glare m/Webcam
Grafikkort    1GB AMD Radeon HD 8750M
Netværk    Gigabit Lan / WiFi Intel 7260-N bgn / Bluetooth 4.0
Porte    3xUSB 3.0 / VGA / DisplayPort / RJ-45 / Port til dock
Software    Installeret: Windows 7 Pro 64-bit / Medfølger: Windows 8 Pro 64-bit DVD
Garanti    3 års producent garanti
Batteri    3 cell (50Wh) Li-Ion. Max batteritid op til 15 timer (afhænger af spec. og brug)
Dimensioner    BxDxH: 37.5 x 25.3 x 2.14 cm /// Vægt: 1.88 kg
Varenummer    H5G44EA#ABY
Vægt    1,9 kg
Leveringstid
Pris    Kr. 7.995,-inkl. moms

Dette er tilsyneladende spec for din gamle pc.

Så er det bare at finde en ny med minimum tilsvarende spec.
Avatar billede INK Ekspert
10. oktober 2017 - 16:49 #3
Denne tilbuds-pc er nok det meste du kan forvente i erstatning:
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP15AS180NO/hp-envy-15-as180no-15-6

Men hvis du bare får et beløb, og skal købe en ny med dine spec, så er det jo en anden sag?