16. oktober 2017 - 15:00 Der er 2 kommentarer

Ekstern webcam til bærbar

Jeg har en x240 LENOVO bærbar.
Jeg synes ikke mit indbyggede webcam virker særlig godt. Hvis jeg kan få hjælp til at fixe det ville det være nummer et.

Jeg har et Logitech webcam jeg kan tilslutte via et usb men den vil ikke registrere det. Siger der mangler en app men kan ikke finde en når jeg søger efter den.

Please hjælp

Michael
Avatar billede jalved Ekspert
16. oktober 2017 - 15:02 #1
Hvilket modelnr. har dit kamera præcist og hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2017 - 16:16 #2
jeg har logitech 920C HD webcam, skal det virke, henter jeg 920 C driver fra logitechs hjemmeside... så enkelt er det