Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 02:13 Der er 32 kommentarer og
3 løsninger

Hvilken windows version er bedst

Hej

jeg har en stationær pc.
Windows 7 home premium, service pack 1.
Acpi x 64 based pc
Processer : Intel(R) Core(TM) i5-3570k Cpu 4.00 GHz
Hukommelse :  16 GB Ram
System type:  64-bit operativsystem

Lige nu kører jeg med Windows 7 home premium,
Hvad fordele vil jeg kunne opnå ved at skifte til win 8, Eller win 10 ??

Kan jeg opgrder windows gratis til 8 eller 10, fra Windows 7 home premium ??

Mvh
Brian
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2017 - 03:44 #1
Jeg skal svare på ditt spørsmål jeg, vil du ha et bedre liv så  er der bare et svar på dette og det er Win10 Home, ifølge siste oppdatering er ikke Toget kjørt enda, sett i gang.
Pro er ikke noe for deg, grunn du vil ikke merke forskjell på disse.
Men du må ta noen grep uten det, så ikke forlade  Win7.

Oppdateringer må du Passe sluntre du under dette har du et problem, i starten lidt tålmodighet er viktig, dernest har du computerword vi er her hver dag bare spør,
jeg vet ikke alt men der er utrolig mange dyktige Supportere her inne, så kom igjen.

Dette er veien til et bedre liv med computer for deg.
Lykke til

Arne.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. oktober 2017 - 08:38 #2
win10 kan stadig fås gratis - https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 klik på 'download værktøjet nu'

Hvis du har en ekstern disk, så lav et image af win7 først - så kan du vende tilbage til den, hvis du vil. Opgradér så til win10, og du har nu en licens liggende hos microsoft - du kan så frit vælge at indlæse win7-image, eller fortsætte på win10.

win10 sender flere data til microsoft, det er prisen for programpakken - meget kan slås fra i indstillinger, så se den nøje igennem. Udover det, så er det den bedste windows til nu.
Avatar billede INK Ekspert
20. oktober 2017 - 08:50 #3
Helt enig med claes57 😀
20. oktober 2017 - 08:57 #4
Spørgsmålet var også hvad fordelen var ved at skifte fra Windows 7 til Windows 10...
Dette ser jeg ikke besvaret endnu.

Jeg kører stadig Windows 7 derhjemme (og på nuværende tidspunkt tilfældigvis på mit arbejde) og har ikke haft behov for at skifte endnu. Godt nok er Windows 10 langt, langt bedre end det mislykkedes Windows 8, men jeg kan stadig ikke se fordelen i at skifte til et system, hvor der ligesom er to ulige styresystemer plastret oven på hinanden.

Så medmindre du helst ikke vil skulle betale for Windows 10 på et senere tidspunkt (noget som du alligevel vil gøre når du skifter computer), så behold Windows 7, hvis du er komfortabel med det.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2017 - 10:13 #5
Frode Lithander.
Nå klarte jeg ikke å dy meg lengre, satt ute med et glass øl det er så flott vær, du nevner noe her å jeg skal svare på det sett fra min side.

Fordelen ved å gå over til Win 10 er slik jeg ser det, dette er fremtiden ikke si noe annet, Nå får du det gratis claes57 forteller dette også, videre skriv han det er det beste Windows til nå. Ikke tvil på han.

Jeg var selv glad i Windows Win 7 et flott program etter vi hadde XP. Og jeg skal støtte deg lidt, ikke bytt hvis du liker det vent til tiden er moden, og man sier du vet hva du har og ikke hva du får.        Men er usikker på det nye ok. Forstår det.

Jeg omgås flere dem er ofte fra 60 år og oppover til 85 år, noen sier jeg klart ifra ikke bytt det blir et dårlig valg for deg og ditt bruk glem det.
Til andre forteller jeg hopp i det dette klarer du selv en på 85 år herlig, er det ikke vanskelig sier han, svar nei ikke når jeg hjelper deg. En utfordring Ja.

I dag unnskyld, fy Søren hvor flink du er? Er mitt svar til han.

Hvordan løste jeg dette? Først fjernet jeg alle fliser, han er jo ikke flislegger, så Fjernet jeg påloggingslåsen for han går da rett inn, hva med kjerringa da var mitt spørsmål, hu har jeg hatt i 50 år inga fare det flott sa jeg. Hva med andre inga fare det tenk å ha så fint.

Microsoft kontoen slipp du ikke unna den må du ha, så forandret jeg skrivebordet et pænt Ryddig skrivebord, ja men det er jo som Win7 Takk det likte jeg.

Nå får du helt gratis Antivirus program også Definder, så legg vi inn Malwarebytes, så legg jeg opp  Adblokk du hader jo reklame. Gmail har og Skype kjenner du, Nettleser Google er du vant med, er der mer så kom igjen ikke glem en øl til meg da.
Du skal få 2 du var Og svaret..

85 år Bruker Win10 Home i dag, er på Skype, sender E-mail jeg er utrolig glad selv også her har jeg hjelp en person i den alder herlig. Den medalje satte jeg pris på

Og seier igjen sjå hva claes57 skriv han har så rett.
Og til jonpet Juniormester heng du med, så gjør det rette nå, å la oss få høre hvordan det går.

Arne fra Thailand.
Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 12:45 #6
mange tak, for svar,

Men hvad godt er der ved Windows  8 eller 10 ??

Får man et system der køre programmer bedre ??

Får man et system som køre hurtigere,

Vil Windows  8 eller 10  køre spil bedre, bedre grafik ??

Eller hvad er det der gør at man skal skifte fra win 7 ??

syndes selv at win 8 og særligt  win 10 er meget svær at finde rundt i, og er helt anderledes indrettet ind Win XP og Win 7 som man jo kender rimeligt godt og ved hvor ting er :) men i win 8 og win 10, skal man starte helt forfra med at finde ting

så hvad er det som gør at man gør noget godt for sin pc og sig selv ved at skifte Windows ??
Avatar billede milter Ekspert
20. oktober 2017 - 12:57 #7
Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 12:59 #8
claes57  - skriver i #2 du har nu en licens liggende hos microsoft,
hvad er det for en licens, det det samme som en produktnøgle, og hvis ikke hvor får jeg en produktnøgle hvis jeg skifter til win 10 home?

Der står også at win10 sender flere data til microsoft, det er prisen for programpakken - Hvad er det for nogle data der bliver sent ??

Mvh
Avatar billede jalved Ekspert
20. oktober 2017 - 13:02 #9
#6 Jeg kan godt forstå din forvirring. Vil ikke gå ind i diskussionen om, hvad der er bedst.

Synes, du skal overveje at gøre som #2 foreslå - opdatere til Windows 10, hvis det er muligt - og sålænge det er gratis. Så kan du altid gå tilbage til Windows 7, hvis du virkelig ikke kan finde dig tilrette i Windows 10.

Noget, der kan gøre det nemmere at vænne sig til Windows 10 er at få en startmenu, der ligner den i 7 - fx med programmet Classic Shell:

https://www.computerworld.dk/art/234603/windows-10-savner-du-den-gamle-startmenu-fra-windows-7-her-er-to-alternative-startmenuer
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2017 - 14:18 #10
jonpet du har lest lite av vi skriv du, stikk innom meg du så får du svaret og hold deg til det du er vant med.
Klare du Win7 så tror jeg ikke du er moden for noe annet en den.

Glem resten du går i Gruppen en forvirret kunde. men der er håp for dem også og er der lenge til du blir 85 år. Du må nok bli det skal du takle Win10 Home.

Jeg gjore lidt jobb for deg i mitt skriv #5 men du har nok ikke læst dette.

Han Gubben jeg skrev om var kjempe glad lidt smating ok sa han men det er jo nesten som om Win10 er lik som Win7 og noen små ++++ er.
Han er så gløkk at er der noe kaller han meg opp på Skype, Han kan nemlig ikke besøke meg så¨ofte der 400 km mellom oss.
Jeg er imponert jeg.

Arne.
Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 14:22 #11
Ja jeg spøger fordi jeg ikke ser nogle grund til at skifte windows hvis der ikke er nogle mærbar forskæld, som bedre grafik på spil og film, hurtigere Computer og ydeevne generelt,  så hvad siger i kan man mærke en forskæl eller Hvad ??

Men hvis jeg skifter :)
Hvordan laver jeg sådan et  image af win7  som claes57 skriver om i #2
- så jeg kan vende tilbage til win 7, hvis jeg ikke kan vænne mig til win 10..

Takker for alt hjælpen.
Avatar billede 450025 Ekspert
20. oktober 2017 - 14:28 #12
Til jalved Professor #9 jeg måtte sjå denne.

https://www.computerworld.dk/art/234603/windows-10-savner-du-den-gamle-startmenu-fra-windows-7-her-er-to-alternative-startmenuer

Dette var et tilbakeblikk, det var veldig artig og sjå, vi er vel enig om at dette  bør finnes i Historie Bøgerne til Microsoft, det er langt bedre i dag, enda er vi ikke i mål, men det kommer nok.

Arne.
Avatar billede milter Ekspert
20. oktober 2017 - 19:59 #13
@jonpet.

Hvis du ellers er tilfreds med din Windows 7, ser jeg ikke nogen grund til at skifte den ud med tieren. Windows 7 er et udmærket styresystem Du får nok en lidt hurtigere opstart med tieren, men computeren vil ikke blive hurtigere/bedre i afvikling af spil og film eller i arbejdet med programmer. Sikkerhedsopdateringer fra Microsoft til syveren fortsætter til 2020, og jeg formoder, andre former for understøttelse (såsom drivere, browsere, osv.) vil fortsætte mindst lige så længe.
Avatar billede jonpet Seniormester
20. oktober 2017 - 22:47 #14
Mange tak for gode svar

Hvis der ikke er nogle mærkbar forskel så tror jeg at jeg bliver her i gode gamle Windows 7.. :)

så tak til alle
Avatar billede 450025 Ekspert
21. oktober 2017 - 02:00 #15
Så fint jonpet du kom i mål også, og løsning ikke bytt og helt rett i det du gjorde, så møtes vi igjen i 2021 for da er det Garantert slutt med Win7 mulig lidt før også, mangel på oppdateringer.

Til den tid er Win10 blitt enda Bedre en i dag, men Win10  er fremtiden ser du.

God helg til deg da, men du lærte lidt og den gamle Gubben på 85 år hadde ikke tid å vente om han skulle følge med tiden ser du.
Arne.
Avatar billede jonpet Seniormester
21. oktober 2017 - 13:11 #16
claes57 du skriver i #2

win10 kan stadig fås gratis - https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 klik på 'download værktøjet nu'

Det er nu ikke helt rigtigt for -
Den gratis opgradering til Windows 10 gennem appen Hent Windows 10 ophørte den 29. juli 2016.

Mvh
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2017 - 13:32 #17
#16 det virker stadig som claes57 skriver. Prøv at downloade værktøjet og installer.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. oktober 2017 - 14:02 #18
jonpet nå får du slappe av å høre på Fagfolk, du er Juniormester og har en god del og lære enda, ind til du har lært får du bruke Win7, men du får Rappe deg hvis du vil ha det det Gratis og husk      Tenk før du skriv.
For de som bruker hjelpemidler
Microsoft har lansert nettsiden microsoft.com som gir deg muligheten til å oppgradere til Windows 10, dersom du benytter deg av hjelpemidler i Windows.

Det mange ikke er klare over er at du trenger ikke på noen måte å bevise at du bruker hjelpemidler i Windows. Du trenger bare å klikke på UPGRADE NOW-knappen på nettsiden microsoft.com.

( Prøv og finn den Knappen du da er alt helt ok, Kanskje du vil følge med tiden eller vil du vente til 2021?    Det er ditt valg. Når du blir 85 år som Gubben jeg nevnte da er det for sent?)

Denne metoden virker fortsatt i oktober 2017, men dersom den likevel ikke fungerer kan du prøve neste triks.

Med en gammel produktnøkkel      (Og det har vel du eller?)

Det viser seg at brukere med en PC med Windows 7 eller Windows 8.1 installert, altså med gyldig lisens, kan oppgradere til Windows 10 helt gratis.

Det du gjør da er å besøke microsoft.com, og laste ned og kjøre verktøyet, og velge å oppgradere PC-en.      Les mer om dette på nettstedet zdnet.com.

(Sett i gang da vel ikke nøl)

Å husk ikke Trakk min Venn claes57 på Tærne, han bruker Tresko så du vet det. Han bare smiler han.    Og der stiller du dårlig.

Men husk du er alltid Velkommen i dette Forum, vi hjelper deg så gjerne.

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
21. oktober 2017 - 14:23 #19
Ja ink han nevnte claes57 å jeg fulgte etter, vi får le lidt begge 2 det er jo lørdag, kanskje han lære og forstår man må følge tiden.

Men for det så er der ikke noe galt med Win7 har ikke sagt det heller. Men for meg er det gammaldags?

Win10 er ok den men vi Brukere må være lidt mer nøye med Vedlihold, jeg syntes der utrolig masse godt i Win10, barne sykdom kan jo forekomme vet det.

ikke alle dage er ok for meg heller så det er sagt. Er jeg i dårlig humør går jeg Computerword da tar det bare 5 minnutter da er alt ok

Med et smil overlever vi Begge Ink.
Arne.
Avatar billede jonpet Seniormester
21. oktober 2017 - 15:48 #20
ok jeg skriver bare det som stod på microsoft.com at Windows 10 gratis opgradering op hørte den 29. juli 2016. :)
det står der også på Google,

Vil gerne tro på hvad claes57 skriver for jeg ved ikke bedre selv
men så lige at det stod på google at det tilbud om gratis opgradering op hørte  29. juli 2016. :)  så ville lige skrive det så andre der så dette indlæg også kunne se det hvis han nu tog fejl :)

men vil da prøve at se om det nu er rigtigt at det stadigt virker, og prøve at opgradere min gamle pc til win 10, bare for at prøve om det stadigt virker :)

Så også godt at dem der bruger hjælpemidler godt kunne opgradere til windows 10 gratis . men jeg bruger jo ikke hjælpe midler.. ikke andet ind Eksperten.dk :*G*
så hvorfor skrives det på Google og hos microsoft at fristen for gratis opgradering er
29. juli 2016 ??

Så kære "Arne Mathiesen"  jeg slapper helt af og tror da på fagfolk :)  og også dem her på Eksperten.dk derfor bruger jeg også Eksperten.dk så meget :) fordi der er nogle folk her inde der ved hvad de taler om. men Fagfolk og  Forsker samt Eksperter kan jo også tage fejl,, nogle gange.. *S*

Mvh
Brian
Avatar billede Jhja Seniormester
21. oktober 2017 - 16:29 #21
Det er forsat mulig at få gratis Win 10
https://www.microsoft.com/da-dk/accessibility/windows10upgrade?tduid=(14c348e893a91089cb2980533c6ee123)(256380)(2459594)(TnL5HPStwNw-0FBZfNm6YPFXNhiu3o52rA)()
Avatar billede 450025 Ekspert
21. oktober 2017 - 17:11 #22
Ja Brian jeg selv liker Win10 nu især etter siste oppdatering, jeg ville jo prøve og få deg med også da, jeg går alldri Bakk nå og tro meg det er Win10 alt for godt til, dette er også fremtiden.

Hvor du ligger periferien vet ikke jeg, jeg vet ikke dine kvalikasjoner heller.

Men jeg er klar på om en sliter på data  ikke bytt,  om en er lite på data  ikke bytt,
du vet hva du har du kjenner dette ut og inn, noe nytt for dem funker ikke.
Det blir bare et stort Problem av dette      derfor.

Jeg skrev om han på 85 år det var tøft, han klare i dag med glans Win10, at jeg støtter han på Skype ja du ok    det er så utrolig artig.

Om han lever å blir 95 år så sitter han jamen med Win 10 da også.    Tro meg

Og jeg blir glad om også du våker deg i gang og det mener jeg.

Se hva Jhja Mester skriv, i den siste oppdatering skriv Microsoft at det fortsatt er Gratis hvorfor vet jeg ikke,  andre steder skriv dem 29 juli 2016,  hva skal man tro sett næsen i været og snuse er der rett vinddrag så kan du oppdater,    vender du næsa andre veien da kan du bare glemme å få    Gratis oppdatering.

Jeg har ikke noe svar og gi deg på dette beklager Brian er du forvirret    så er jeg også.

Hva du velger vet jeg ikke men anbefaler deg til og ta dette steget, protestere du ja så ok for meg det,    har selv hatt Win7 et fint program etter XP men du selv ta ditt eget valg    der kan jeg ikke gjøre noe for deg.

Det eneste jeg har for og hjelpe deg er,    Hvilket valg tar du blir det Win7 så gråter jeg ikke i hele tatt.
Nå ønsker jeg deg bare lykke til med valget ditt.
Alle i tråden som har stilt opp for deg her er spente på ditt valg ser du.
Og som Juniormester plikter og gi tilbake melding.
Nå skal ikke jeg plage deg mer, jeg er en Gubbe som står for det jeg mener, om jeg har rett, du ikke hver gang.

Arne.
Avatar billede jonpet Seniormester
21. oktober 2017 - 20:54 #23
Hej Igen

jeg har lige prøvet at hente windows 10,  og det så ud som det godt kan hentes hjem gratis, for den kørte i næsten 3½ time med at hente win 10 hjem til min pc,  og var i fuld gang med at ligge win 10 ind på min computer, da den stoppede med en besked om at min processer på min gamle pc ikke var god nok til win 10 :)

Så det    skriver i #2  ser ud til at passe, så Man skal åbenbart tro mere på folk her inde på Eksperten, ind hvad man kan læse på Google og hos microsoft.

Så igen tak og en Undskyld til  claes57 for at jeg lod mig vildlede af det der stod på Google og hos microsoft. for der  stod altså at gratis opgradering stoppede 29. juli 2016. men det ser ud til at det forsat kan hendes gratis hejm,, :)

Mvh
Brian
Avatar billede jalved Ekspert
21. oktober 2017 - 22:32 #24
Jeg er egentlig nysgerrig på, om man også får lov til at aktivere Windows 10, når man henter den.

Men man skulle vel tro, Microsoft ville skrive på siden, hvis det kun var en prøveversion, man får lov at hente.
Avatar billede milter Ekspert
22. oktober 2017 - 00:18 #25
#23, jonpet.

Mine erfaringer med it og overvejelser som dine kan næsten altid koges ned til dette engelske udtryk, som jeg ofte anvender: "If it ain't broke, don't fix it". Kort sagt på dansk: "Hvis det ikke er gået i stykker, så lad være med at reparere det."  :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
22. oktober 2017 - 01:42 #26
# milter Jeg likte det du skrev ("Hvis det ikke er gået i stykker, så lad være med at reparere det." ) Herlig.

Til jalved.
(den kjørte i næsten 3½ time med at hente win 10 hjem til min pc,  og var i fuld gang med at ligge win 10 ind på min computer,        (alt tar tid vet du godt en time her.)

da den stoppede med en besked om at min processer på min gamle pc ikke var god nok til win 10 :) Hvofor skal du ha det bedre ind andre som mangler hestekrefter?

Vil tro at Processor var god nok alder betyr ikke noe har vel skrevet om dette før, men plass er en helt anden ting, 31/2 time var lenge det, på en computer  jeg har ikke alverden med plass SSD 128 GB å 8 Ram. Den lever helt for seg selv har et eget liv.
Men mer en nok allikevel på C 78,6 ledig  på D nesten ingen ting bare det jeg bruker daglig.
Jobbemaskin har adskelelig mer og er uhyre Rask.

Men i skyen er der utrolig masse som jeg ikke vil miste, Bilder Dokumenter Filmer jeg gjerne vil sjå igjen + musikk kort å godt alt jeg ikke vil miste. Kan hente det hvor jeg er hjemme på reise

PassWord har bare et vrien PassWord det er i hodet mitt det blir lidt av en jobb å knekke. på data fins der ikke et eneste PassWord, skal det knekkes får dem lidt og gjøre,  ok det er nå meg det da.

Ser du er i Rute jalved kjempe det.
Arne.
Avatar billede jalved Ekspert
22. oktober 2017 - 11:18 #27
#26 Tak for beskrivelsen. Arne. Fint ord ...Jobbemaskin :-)
Avatar billede Bent Hansen Mester
16. april 2018 - 16:17 #28
Ahh. Ved nu ikke om jeg vil være enig i at Windows 10 er det bedste til dato.
Jeg har rigtig mange tralse problemer med det her win 10. Jeg kan spille et eller andet spil, uden at computeren ned, med besked om at der er opstået et problem.
Dette problem har jeg faktisk aldrig haft i win XP eller for den sag skyld Win 7.
Overvejer at formater min HHD, for det her "et problem var skyld i" er ved at være for trals.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2018 - 17:47 #29
Det er artig med et tilbake blikk, og faktisk lære vi alle noe av dette ikke minst jeg selv. tror man kan en del og oppdager andre kan mye mer, herlig.

I Win10 har jeg slitt lidt med Defender, det har aldri vert på topp jeg vet det, Defender skapte problem for min Printer Skanning, prøvde på alt avinnstallerte å Innstallerte igjen hjalp ikke, problemet var Sanntidsbeskyttelse i Defender som var problemet.

Antivirus programmet jeg fjernet dette, spurte her fikk svar også, tror det var claes57 og svarte slik. (Defender er ikke en skid hvert) jeg lo lidt men svaret var helt korrekt, nytt Virus program Avira, reklame så det holdt, Avast likedan bare reklame og mas jeg hater dette, kjøp dit kjøp dat nei Takk?.

Gang på gang har jeg lest her Betdefender får prøve da, et fantastisk fint program har det nå Betalt, jobber ja men det er et utrolig lett og bruke. Denne gang hørte jeg på Fagfolk i computerword en stor Takk til alle som har overbevist meg om dette programmet.

Fellesnevner for alle Virus programmer jeg brukte, ingen problem med Skanning Printeren funket så fint skulle tro den var ny.      Bare Defender var Problem.
Jeg kranglet med Microsoft angående problemet ga opp til slutt, så fikk jeg et Illebefindende jeg skal sjekke jeg?    ER DET REPARERT  Ja svar endelig nå kan jeg Skanne men det er for sent, aldri mer Defender fra Microsoft, claes57 hadde rett (DEFENDER ER NOE SKIT)

Til Bent Hansen Tråstarter behold Win7 hvis du fortsatt er tilfreds med dette ikke bytt, men jeg sier igjen Win10 er Fremtiden vent gjerne et år om du vil, det blir bare bedre og bedre men Takk til deg fordi du starta denne tråden Bent. Og nå kom der et tilbakeblikk for meg jeg satte pris på dette Takk Bent.
Arne.
Avatar billede Bent Hansen Mester
16. april 2018 - 20:23 #30
Ah. Mit Svensk/Norsk er godt nok ikke særlig godt, så jeg har desværre ikke forstået ret meget af hvad du skriver... Sorry.
Min erfaring med Win 7-8-10 egen "virusbeskyttelse" ( hvis jeg ellers har forstået dig rigtig. ) er, at det program ikke er særlig godt. Et andet virus program så som Kaspasky, er meget beder, men det er en jungle at finde ud af, hvilken virus program man skal bruge. De gratis virusprogrammer  er lang hen af vejen, ikke særlige gode......(Må heller skrive, at det er min holdning....:-) ) Men vil du har et gratis program som virker nogen lunde så prøv comodo ( kan hentes her:
https://antivirus.comodo.com/antivirus-for-windows-10 )
Du bør dog lige vide, at det her program kan godt være lidt træls at havde med at gøre, fordi den vil bede dig om at godkende til stor set ALT, hvad du forstager dig.
Det kan være træls....
Jeg har ikke startet den her tråd, men jeg svare på, at det virker som om, at der er mange problemer med win 10
Avatar billede 450025 Ekspert
17. april 2018 - 02:21 #32
God morgen Bent Språkproblemer Sorry, kan ikke for det du er ikke alene, Jeg er født Dansk Snakker Norsk, er jeg på besøk i Danmark blir jeg tatt for en Svenske, nå bor jeg her Thai er ikke av veien for Thai heller en merkelig blanding, Engelsk jo for all del må kunne det også så at du sliter med det jeg skriv er ikke noe rart.

Virusbeskyttelse jeg er nok enig i det du skriv, det er et virvar og velge et som er ok, for det må gjøre jobb. Det må ikke være masede. Men enkelt og bruke også. Ok på pris. Gratis nei Takk ikke jeg heller føler for det Reklame nei, et evig mas, dette står jeg gjerne over.

Du har ikke startet Tråden ok Sorry, alle gjør vi feiler er den første til og inrømme dette selv, hadde jeg vert feilfri for et kjedelig liv det måtte være da?

Problemer med Win10 har jeg ikke men utrolig mange har dette kanskje jeg har Flax, fordi Win7 var et flott program derfor bli der til du syntes nok er nok jeg går ikke tilbake ditt nå. Men her på computerword trives jeg der er så mange utrolig dyktige hjelpere her, du vil alltid få et svar, det er så alsidig, Det hender jeg får lidt kjeft iblant ok det. Har lidt humor ikke alle forstår.

Men jeg får også en god latter når en skriv ( Defender er ikke en skid vert Takk for den) selv Win10 gjør feil men nå er det rettet opp.

Til deg ha en fin dag Bent har satt på kaffen må ut på terrassen det er alt 28 grader å klokken er bare 6.30 Hei då.
Arne
Avatar billede Bent Hansen Mester
17. april 2018 - 03:12 #33
Smiler. Ja tak. Og må du nyde din kaffe og det gode vejr..... :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
19. juli 2018 - 14:57 #34
Nå har jeg sett over alt dette en flott tråd egentlig, belyser mange ting og summere hvor står vi?
Win7 er Bra et flott program uten tvil.

(Win 8.1 likte jeg også, men hadde den ikke så lenge, nå har jeg hjulpet 3 tilbake til denne og dem sier herlig dette forstår vi, og hvorfor ikke, dem ville gjerne ha Win7 men Språkpakken var desverre ikke og få, jeg ga opp.

Jeg derimot bestemte meg for nå starter jeg opp med Win10, og det var nok slitsomt i starten, det var jo ikke ferdig Microsoft har jo sagt dette selv.
Defender blitt utrolig Bra og blir bedre, Win10 Home - Pro bruker begge ikke et eneste problem  i hele tatt for dem er kommet så langt nå at det bare ruller nå.

En ting jeg ikke kan svare på det Gamming der stiller jeg på 0 erfaring, men som et flott program ellers så jeg glad for jeg gjorde dette valg.

Jeg har hatt kontakt med Utviklere en fin tone, feil vil fortsatt oppstå for også dem var bare  vanlige IT folk, selv jeg gjør feil men om så er så er dette en utfordring det er tros alt et helt nytt opplegg for alle.

Men gjerne vent det haster ikke bruk det du har om det virker, Win10 har et stykke igjen om man ikke får det gratis til den tiden man vil bytte så klare vi det økonomisk tror jeg.
Har gjort det før men til alle i tråden ha en riktig fin helg alle sammen. For meg har dette vert en flott tråd og tror vi alle har hatt nytte av denne.
Arne
Avatar billede Bent Hansen Mester
19. juli 2018 - 15:33 #35
Ah. Hold du bare ved Win 7 lidt .. Win 10 er noget være LORT for at sige det lige ud. FYLDT med fejl, og så har den godt nok MEGA SVÆRT ved at samarbejde med dir x ( uanset hvilken. Dir9 går ned - 10 går også ned, og 11 ? 12 Samme LORT.......