Avatar billede Mikkel Mester
25. oktober 2017 - 19:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP TIL MAC!!!

Når jeg sætter min MacBook Pro 13" på vågeblus mens jeg har nået noget åbent som f.eks. Safari og App Store eller noget andet. Så når jeg åbner min Mac igen så har den ikke gemt noget af det jeg har lavet så jeg skal bare starte som hvis jeg lukkede den helt.
Hvad skal jeg gøre for den ikke gør det?
HJÆLP?!?!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. oktober 2017 - 18:17 #1
Sker det samme, hvis du har den tilkoblet laderen og lukker / lukker op igen?
Avatar billede Mikkel Mester
26. oktober 2017 - 18:36 #2
Har fundet ud af det, men tak
Avatar billede jalved Ekspert
26. oktober 2017 - 18:37 #3
Skriv gerne hvad løsningen så var :-)
Avatar billede Mikkel Mester
26. oktober 2017 - 22:25 #4
Man skal gå ind i system indstillinger —> sikkerhed & anonymitet —> avanceret —> klik på “log ud efter....” så den ikke er markeret. Så burde det virke