Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 10:48 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

programinstallering deaktiveret

Jeg ønsker at aktivere et program som jeg er 99,9% sikker på er helt ok men jeg får hele tiden denne her besked: https://files.fm/u/hn3dxktu#/view/1259.jpg. Defender og windows firewall er deaktiveret. Kaspersky internet security 2017 er 100% opdateret. Normal kan man - via kaspersky - give programmer grøn lys for adgang til pc`en.
Dog ikke i denne her situation. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 10:56 #1
Er du sikker på at Windows Defender smart screen notifikation ikke kører i baggrunden?
Tror måske det er den der sladrer
Se i din jobliste.
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:01 #2
Jeg kan se at der kører en defender tjeneste i gruppen: secvcs. Prøver at deaktivere den
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:02 #3
Øv
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:08 #4
Hvis du går i indstillinger-apps og funktioner.
Hvad står der så her under installation af apps?
Min indstilling er "tillad apps alle steder fra"
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:14 #5
Problemet er på min stationær pc
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:15 #6
Den kører ikke Win 10 så? Hvilket system?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:16 #7
Så lige på billedet, og ja det minder mere om Win 7 :-)
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:17 #8
Jeg kører Windows 7 pro
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:23 #9
Skal måske lige vide om det er når du henter, eller når du vil køre programmet, og med hvilken browser det sker i?
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:25 #10
Programmet er hentet ned, så det er når det skal installeres på pc`en. Besynderligt problemstilling. Det er det eneste ud af et utal af programmer som jeg oplever dette her med.
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:29 #11
Efter at have af- og geninstalleret kaspersky får jeg nu adgang til menuen program kontrol indstillinger. Jeg har nu aktiveret: tillid til. Heller ikke dette hjælper.  Har også prøvet at deaktivere kaspersky. Hjælper heller ikke, så jeg tror det må være et windows spøgelse der driller.
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:32 #12
Gad vide om jeg skal en tur i regedit?
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:35 #13
I reg. editoren har jeg mest lyst til at fjerne alt hvad jeg finder under defender men tør s.. ikke da det jo er en del af systemet. Ville du turde?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:39 #14
Nej. Det bør være en tjeneste der er skyld i det. Desværre kan flere opgaver være flettet ind i samme tjeneste så det er svært at finde.

Har du prøvet at slå UAC fra under brugere i kontrolpanelet?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:40 #15
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 11:45 #16
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 11:53 #17
Prøver lige dine forslag af, men inden vil jeg lige prøve at aktivere windows firewall da det er dens symbol der vises på fejlmeddelelsen.
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 12:07 #18
Jeg har prøvet at installere et tilsvarende program fra samme udgiver bare fra et andet firma. Det gav ingen problemer. Jeg gemmer dine indlæg hvis jeg skulle få noget der ligner dette her problem på et senere tidspunkt.
Du får tak for din indsats:)
God søndag.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. november 2017 - 12:19 #19
Hvorfor reagere Malwarebyttes på dette programmet, den er helt hissig her nekter at jeg kan åpne den, https://files.fm/u/hn3dxktu#/view/1259.jpg.

Å spør du meg dette er ikke noe godt tegn det, her lufter der muggent, og det er vel derfor det blir anbefalt opp i Himlen. Tror du bør finne noe annet jeg..

Arne.
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 12:29 #20
Nu plejer malwarebytes jo ofte at reagere aggressivt på forskellige gode og anderkendte programmer - sådan som jeg husker programmet - men spotware er en udgiver der arbejder med temmelige mange verdensanerkendte brokere inden for valuta/forex verdenen. Men tak for info.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. november 2017 - 12:51 #21
Velbekomme :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
05. november 2017 - 12:52 #22
Takk for din tilbakemelding og info, Jeg har oppdaget at den er hissig, nå har jeg betalt variant, men for tiden er jeg ikke helt fornøyt med programmet, fordi jeg mulig ens har fått et Virus PUP, det klare den ikke å fjerne, det kommer å går.

Har forsøkt å få hjelp men svare ikke, fikk et svar for 3 uker siden med noe annet, også det tok utrolig lang tid det også..
Svaret deres var, vi holder på å drukne her Sunamien, alt svømmer her og det var årsaken. Det er jo greit når man får en forklaring.
Nå klare jeg og bremse ned, skanner 2 gange om dagen men borte er det ikke.
Beklager jeg svarte deg, ville bare si OBS.
Arne
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 14:54 #23
Arne. Jeg har gennem årene prøvet at benytte mig af forskellige virusprogrammer og er kommet frem til at kaspersky altså ikke kan blive slået på nogen områder. Det er virkelig et ekstrem effektiv program og med internet security er du beskytte på alle tænkelige områder. Den fanger simpelthen ALT. Ikke fordi jeg skal reklamere men det kan være en meget stor hjælp for mange. Og det skal nævnes at systemet ikke tager resurser ud af din pc. Pengene er rigtig godt givet ud.
Avatar billede 450025 Ekspert
05. november 2017 - 15:29 #24
Her kom der mange kloke ord, høre stadig om kaspersky som er nevnt her inne, det er ikke prisen som skremmer meg langt i fra, Malwarebytes har vert en tro tjerner i mange år må si det, det er vanskelig å rive seg løs ser du, tenk nå alle dem som har og bruker Win7 i dag og det er mange selv blandt vore hjelpere her.

Å dem seier ikke for mitt bare liv jeg bytter. Jeg gjore dette og angre ikke en dag.
på Win 10 nå,  jeg trives med den tro meg den er fremtids rettet.

Virus er faktisk ukjent for meg, jeg er helt avhengig av computer, jeg ser alle vrakene rundt omkring hver dag, jeg hjelper dem det hele er kort og godt mangel på vedlikehold samt en oppdatert computer.

Etter ditt råd er jeg faktisk fristet man kan vise ryggen til en tro tjener også for noe bedre spesielt nå jeg har fått den plage PUP, og Malwarebytes  driv med svømmekurs for tide, nå ser jeg på melodi Granpri junior dem er så flinke, men vil gå i tenkeboksen sjekke mer, om der er en fri  deil på prøve 2 uker og den funker da bytter jeg.
Takk til deg jeg likte ditt svar. Men så du jo Mester også, vi Forskere vet ikke alt vi heller.

Arne
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 16:42 #25
Bare et lille udpluk af herlighederne:
https://files.fm/u/y9jccccc
https://files.fm/u/dfkrrrff
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 16:49 #26
Skal lige afslutningsvis siges at jeg også benytter mig af denne her https://files.fm/u/xqjjyww9. Konflikter ikke med kaspersky, men holder alt mulig skrammel ud af pc`en som ikke nødvendigvis har med virus, orme osv at gøre.
Avatar billede jcr18 Professor
05. november 2017 - 16:50 #27
Avatar billede 450025 Ekspert
05. november 2017 - 17:48 #28
Kaspersky ble raskt kansellert, Jeg vil vite hva jeg kjøper ville ta en start med Fri og å finne ut av hva det var for noe,

Registrer deg greit, nedlast tok sin tid, lang tid også?

Kontakt Support for å få svar på et par spørsmål, ifølge Reklamen kom du vist til himmels, kanskje han var der? Nå er ikke jeg gammal nok til det enda så det får være.
Er Support ikke tilgjengelig nå så er han det neppe siden heller, Her var det løp og kjøp Lisens, glem det så dette går jeg ikke på.

Jeg vil sjå Katta før jeg kjøper den, Kaspersky kan være en Bastard til Hankatt å være, Russere har ikke så godt rykte.

Arne    Sorry jcr 18.