Avatar billede michael.skov Novice
05. november 2017 - 22:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sløv internet gennem min router

Hej jeg har en fibernetforbindelse 100/100 som virker uden problemer når jeg har kablet koblet direkti i min pc
jeg har købt en EA9500 router fordi jeg ville have det bedste men når jeg kobler fibernettet til min router har jeg kun 20/100 hvilket jeg ikke fatter en brik af
håber der er en eller anden der kan hjælpe
og som vil guide mig i den rigtige retning
hvad gør jeg forkert ???
Avatar billede michael.skov Novice
05. november 2017 - 22:16 #1
PS.
hvis der er en løsning hvor jeg har fibernettet koblet til min pc i det ene netværks stik og så kunne route ud af det andet netværksstik ti min router ville det også være en løsning jeg ved bare ikke hvordan ???
Avatar billede michael.skov Novice
08. november 2017 - 08:19 #2
router reesat til fabriksindstilling og det gjorde tricket
tak for alt den hjælp jeg fik af jer