Avatar billede imma Forsker
06. november 2017 - 13:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Madseddel/ madplan :-)

Hejsa,

vi overvejer på min sfo hvor jeg arbejder at lave en skabelon til en madoversigt, så alle børn kan se hvad der er på menuen i den kommende uge, hvis der er mulighed for at man måske kunne lave en skabelon som man eventuelt kunne redigere i uge for uge, ville det blive værdsat - tænker en a3 seddel med lidt restaurant/cafe agtigt, kunne være et sjovt indslag.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. november 2017 - 18:04 #1
Lyder da som en glimrende ide - men hvad er spørgsmålet i denne sammenhæng?!?
Avatar billede jalved Ekspert
06. november 2017 - 18:06 #2
# Tror, hun mangler en skabelon :-)
Avatar billede jalved Ekspert
06. november 2017 - 18:14 #3
Jeg kommenterede #1 i ovenstående.

Der er en dansk madplan her.

http://www.madling.dk/skabelon-til-madplan/

Du kan måske selv forstørre den op til A3 og sætte et par tegninger på, hvis du gerne vil pimpe den op.
Avatar billede imma Forsker
06. november 2017 - 19:01 #4
Jamen tak for den :)

Den kunne man godt bruge - det var nu mest det med at den kunne pimpes lidt op og få lidt inspiration
Avatar billede finb Ekspert
07. november 2017 - 09:26 #5
Magnet-tavle med magnet-skilte med madretter ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
07. november 2017 - 18:42 #6
Pdf-fil til udfyldning med håndskrift:
http://finnrasmus.dk/madplan.pdf
Redigerbar Word-fil:
http://finnrasmus.dk/madplan.docx
Avatar billede imma Forsker
17. november 2017 - 13:29 #7
sorry at jeg glemte at skrive tak - og trykkede marker som løsning.... troede egentlig jeg havde gjort det... men tusind tak igen igen igen