Avatar billede TIversen Novice
08. november 2017 - 09:12 Der er 2 kommentarer

Nyt site og problemer med elipsis i Edge

Hej Alle,

Jeg har netop været med til at lancere et nyt site https://weteach.dk/ .
Igår sad jeg så og testede det hele igennem på tværs af browsere (som man jo skal) og faldt over en finurlighed i Edge.

Hvis man går ind på en video, virker elipsis nemlig ikke i Edge. Det virker fint i Chrome og Firefox?!?

Normalt ville jeg ikke gøre det store ved det da det jo er Edge, men eftersom publikummet til siden i højere grad bruger standard browseren i Windows, er det egentlig noget jeg gerne vil have fikset.

Nogle ideer. Se f.eks. her: https://weteach.dk/laer-at-haekle-kursus/fastmasker-indtagninger-udtagninger hvor der burde være elipisis (...) foran pilen til højre i navigationen under videoen.

Derudover må i også meget gerne komme med feedback på selve siden.

På forhånd tak!
Avatar billede Slater Ekspert
08. november 2017 - 09:19 #1
Det er vist en bug. Prøv at gå ind i DOM Explorer'en i Edge og skift overflow:hidden; til overflow:visible; og så tilbage til hidden på din elipsis-class. Så dukker ellipserne pludselig op.
Understøttelsen findes altså i Edge, men der er en fejl i renderingsrækkefølgen eller lignende. Muligt det kan fikses - det har jeg ikke lige eksperimenteret meget med, men det er helt sikkert en fejl.
Avatar billede TIversen Novice
08. november 2017 - 09:32 #2
Tak for hurtigt svar! Du har ret ja... Jeg må lige se om det kan løses ved at skifte rundt i rækkefølgen