Avatar billede Slettet bruger
12. november 2017 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Synkronisering af OneNote

Jeg har OneNote på min stationære og på min bærbare.
På min stationære heder jeg Jærn og på min bærbare hedder jeg Jørn.
Jeg har ikke nogen ide om, hvordan Mikrosoft har klokket i det. De kan jo ikke finde ud af "ø" derover.
Mit problem er, at jeg ikke kan synkronisere, og så har OneNote jo ikke megen værdi. Har nogen en Ide?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2017 - 20:08 #1
Ps. Jeg har afinstallet og geninstalleret OneNote flere gange.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. november 2017 - 21:07 #2
Jeg ved ikke ret meget om det, men prøv dette link:

https://www.youtube.com/watch?v=MrOLn-Fk4g8
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2017 - 21:13 #3
Det har ikke noget med navnet at gøre, men den konto du vil køre på (lad os kalde det mailadresse).

Først og fremmest skal din OneNote notesbog være oprettet og befinde sig på dit OneDrive. Ellers vil du IKKE kunne synkronisere noget som helst.
Dernæst skal du være logget på med samme mailadresse på dine enheder, som dit OneDrive er tilknyttet.
Dernæst skal du åbne notesbogen (som ligger på OneDrive) på de enheder du vil have til at synkronisere (vil se notesbogen på).

Og det var det :-)
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
12. november 2017 - 21:57 #4
Du skal være logget på med samme konto, du har to Microsoft konti nu.
I windows 10: Højreklik på vinduesikon nederst tv, instillinger, konti.

Onenote er smart jeg bruger det til indkøbslister mv. Husk du kan også bruge det på din mobiltelefon, også Android.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2017 - 00:28 #5
Tak for jeres indslag, jeg ser på det og følger op :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2017 - 00:31 #6
#2 Desværre er den video så sløret, at jeg ikke kan se den.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2017 - 00:35 #7
Jeg skulle måske have skrevet, st min stationære køre windows 8.1 medens min bærbare kører windows 10.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2017 - 02:15 #8
Det lykkeds efter meget besvær. Jeg installerede outlook konto.
Men jeg syntes ærlig talt, at det virker temmelig åndsvag, at det skal være så besværligt.
Tak til jer alle. 😊