Avatar billede oppes Seniormester
14. november 2017 - 10:58 Der er 5 kommentarer

epson

Jeg købte en epson printer fra Bilka for 500 kr  og det var en tilbud som lovede at hvis mjeg registrerede mig så skulle jeg få nogle penge tilbage fra Epson. Men jeg har ikke modtaget nogle penge. er der nogen der har fået penge tilbage fra deres køb?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. november 2017 - 11:10 #1
Hvad siger aftalen helt nøjagtig? - har du noget på skrift?

Man er nødt til at forholde sig til det, der er skrevet i aftalebetingelserne, så det kan ske du mangler at købe nogle farvepatroner el. lign. før du får din rabat.
Avatar billede jalved Ekspert
14. november 2017 - 11:47 #2
Hvis man læser betingelserne for kampagnen, så er udløbsdatoen for anmodninger faktisk i dag d. 14.

Du skal sørge for både at registrere dig og at indsende dokumentation for købet.

"Når en anmodning er modtaget, sendes en bekræftelse på modtagelsen via email."

Har du fået en sådan?

Betingelserne kan læses her:

https://neon.epson-europe.com/files/repo/2017/BTSCashbackPromo-12593/downloads/TCs/WEST/P427_Q2BTSTerms_Printeronly_DA_dk.pdf
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2017 - 17:52 #3
ok
Avatar billede oppes Seniormester
16. november 2017 - 17:52 #4
tak
Avatar billede jalved Ekspert
16. november 2017 - 18:32 #5
Hvis du ikke fik opfyldt alle kriterierne, så prøv at skriv til dem, om du kan komme i betragtning alligevel - for du har jo registreret dit produkt, skriver du.