Avatar billede donluf Praktikant
17. november 2017 - 00:51 Der er 3 kommentarer

Hjælp til tablet

Min tablet vil slet ikke åbne indstillinger så jeg har ingen ide om hvad jeg kan gøre nogen der kan hjælpe det er sådan en kineser Android bandit som pludselig skrev indstillinger kan ikke åbnes
Avatar billede donluf Praktikant
17. november 2017 - 01:00 #1
Er der slet ingen der er vågne og kan hjælpe mig 👎👎 men så håber jeg at i sover godt 😉
17. november 2017 - 01:09 #2
Du kan prøvet lave en sort restant. Bare genstarte din tablet.

Eller kan du prøve en hard restart hold volume up og tænd nede samtidig indtil du ser et logo. Derefter kommer der en menu med volume ned skal du gå til factory reset. Dette vil slette al data men din tablet burde virke bagefter.
Avatar billede donluf Praktikant
17. november 2017 - 02:31 #3
Problemet er bare at den der "mand" is a ikke kommer ved at holde start og vol. Up med mand mener jeg de forsk. muligheder med bla. Factory reset er så har du nogle andre ideer der kunne virke!??