Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. november 2017 - 10:06 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

player

media player spiler ikke
Avatar billede jalved Ekspert
20. november 2017 - 12:19 #1
Du er nok nødt til at beskrive problemet lidt mere...

Men ellers installer VLC.

https://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. november 2017 - 12:29 #2
der opstod en fjel under afspilning af fillen jeg kan ik få lyd på windos media player og jeg kan ikke finde den under tilføj programmer
Avatar billede jalved Ekspert
20. november 2017 - 12:35 #3
Prøv og genstart computeren og se, om det hjælper - i første omgang.

Hvis du kan installere VLC, så gør det. Den er hurtigere, afspiller næsten alt, og du kan også skrue mere op for lyden.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. november 2017 - 13:51 #4
jeg har haft genstartet pcen jeg kan ik li vlc jeg vil ger ne ha  windos media player til at vike
Avatar billede eurositi Ekspert
20. november 2017 - 14:06 #5
VLC, KMplayer m.fl. er ellers fremragende medieafspillere.
Når du ikke nævner dit styresystem, antager jeg, at vi taler om Windows 10. Jeg foreslår, at du installerer den (altså WMP) forfra. Det gør du hér:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/mediafeaturepack
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. november 2017 - 14:21 #6
det er win 7 64 bit
Avatar billede eurositi Ekspert
20. november 2017 - 14:30 #7
Den nyeste version af WMP er version 12. Udgaven til Windows 7 kan hentes her: https://www.microsoft.com/da-DK/download/details.aspx?id=16546
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. november 2017 - 15:07 #8
det er win7 64 bit jeg vil generne ha det til at virke kan jeg ik fjerne det jeg kan ike se det i tilføj fjern programmer
Avatar billede eurositi Ekspert
20. november 2017 - 15:33 #9
Windows Media Player ligger ikke i den almindelige programoversigt under Kontrolpanel. Under TIlføj/Fjern programmer skal du vælge "Slå Windowsfunktioner til og fra i menuen til venstre". Windows Media Player ligger under Mediefunktioner > Windows Media Player (Det gør den i hvert fald i Windows 10).
Fjern fluebenet, så burde den blive afinstalleret.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. november 2017 - 17:03 #10
der kommer en grå kasse frem så jeg ved ik hvodan jeg for det væk er der evt et program der kan fjerne det