20. november 2017 - 22:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails til Hotmail

Jeg kan ikke længere sende mails til de venner, der har en e-mailadresse, som ender på @hotmail.com. Der kommer intet svar retur til mig og min mail ender hverken i mapperne "Spam", "Andet" eller "Slettet post".

For år tilbage sendte jeg nyhedsbreve ud til ca. 25 modtagere. Jeg tror, min e-mailadresse er blevet blacklistet af Hotmail, men hvordan får jeg den whitelistet generelt? Jeg vil ikke bede mine venner om at whiteliste mig. Jeg vil have det til at virke generelt, så fremtidige venner også kan modtage mails fra mig.

Det virker vist, når jeg besvarer en mail, jeg tidligere har fået fra hotmail-adressen.

Alt virker ved andre e-mailadresser.

Jeg håber, eksperterne kan hjælpe!
Avatar billede falster Ekspert
20. november 2017 - 23:36 #1
21. november 2017 - 08:32 #2
Tak. Jeg så nedenstående formular i går, men hvad skal jeg skrive i "Outbound IP(s) or range(s)" og "Provide the URL of your web site"? (Jeg ved godt hvad en URL er, men jeg har jo ingen web site, men blot en e-mailadresse og feltet skal udfyldes.)

https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3&locale=en-us&wa=wsignin1.0&ccsid=635653882713130041
21. november 2017 - 11:48 #4
Jeg fik ikke lige skrevet, at min e-mailadresse er ...@has.dk, så det er ikke en Outlook-konto, jeg har. Så jeg kan desværre ikke bruge det link, du lige har sendt.
Avatar billede falster Ekspert
21. november 2017 - 12:18 #5
OK. Kan din udbyder (antenneselskabet) så ikke hjælpe dig?
21. november 2017 - 12:58 #6
Du har sikkert ret i at det er dem, jeg skal tage fat i. Jeg lukker spørgsmålet her. Tak for hjælpen.