Avatar billede imma Forsker
23. november 2017 - 11:02 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Tidstabel

Kunne man få et forslag til en tidstabel hvor man kan skrive sig på til en computertid eller en halvtid ..?

Altså f.eks

Med en baggrund med en computer og en hvor der er baggrund med en hal
Avatar billede imma Forsker
24. november 2017 - 09:53 #1
øv øv-- jeg må på den igen
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
27. november 2017 - 13:59 #2
Formatet er A3, men du kan vælge at printe i A4 størrelse.
http://finnrasmus.dk/pc-tid.pdf
http://finnrasmus.dk/hal-tid.pdf
Avatar billede imma Forsker
30. november 2017 - 16:01 #3
Du er mega muchos giga sej...

hvis du en dag keder dig, kan du så lave feltet man skriver sig på - en del større ? så der er plads til flere navne- gerne på den med hal tider
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
30. november 2017 - 22:19 #4
Felterne er lavet større.
Avatar billede imma Forsker
07. marts 2018 - 09:29 #5
Tusind tak...

Du har dem ikke liggende ligesom madplanen hvor man kan skrive tekst ind i felterne via word vel
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
07. marts 2018 - 15:30 #6
Det kan være lidt bøvlet at udfylde de løse tekstfelter, de flytter sig som vinden blæser.
http://finnrasmus.dk/pc-tid.docx
http://finnrasmus.dk/hal-tid.docx
Avatar billede imma Forsker
07. juni 2018 - 08:20 #7
Hej FinnRasmussen

Tusind tak for alt dit kanon arbejde, skal spørge om en ting mere, vi har sådan en seddel (hjemmelavet) hvor der står hvad tid børnene skal sendes hjem på,

Tiderne er
14.00
14.30
15.00
15.30
16.00
16.30
17.00

inde i hvert felt skal der være plads til en 5-7 navne, så kan man nemt se hvem der skal sendes.. Alle herude er blevet så glade for det du har lavet med halskema og pc skema - har du mulighed for at lave et SENDE - HJEM SKEMA :-)
Avatar billede imma Forsker
07. juni 2018 - 08:23 #8
Og vi har fået en tumlesal også, kunne der være en mulighed for måske at ændre skriften fra  HAL tid til TUMLESALEN ? hvis jeg er for meget, så er det helt i orden :-)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
08. juni 2018 - 09:28 #9
Formatet er A3, men i din printeropsætning kan du vælge at printe i A4.
Ved at dobbeltklikke på de løse tekstfelter kan der skrives og rettes.
http://finnrasmus.dk/hjemtider.docx
http://finnrasmus.dk/hal-tid.docx
Avatar billede imma Forsker
08. juni 2018 - 10:35 #10
helt ok .. milliarder af gange tak.. min printer er helt til rotterne, og skærer en masse af billedet osv, når jeg prøver at ændre det.. pænt belastende
Avatar billede imma Forsker
13. januar 2020 - 13:26 #11
Hejsa har glemt at give point - kan der komme en rubrik der hedder 13:30 også - altså i den der hedder hjemtider.docx - og så måske slette teksten der hedder navne.. ( eller det kommer ikke med ud når man printer måske
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. januar 2020 - 21:04 #12
Teksten i felterne er for at gøre det nemmere at ramme med musen og rette teksten til elevernes navne
http://finnrasmus.dk/hjemtider.docx
I denne version er tekstfelterne blanke:
http://finnrasmus.dk/hjemtider2.docx
Avatar billede imma Forsker
20. august 2020 - 08:32 #13
Hej igen kan jeg få dig til at ligge den vandret så der er mere plads til at skrive børnenes navne på ?

Tænker tider er klokken 14:00 //// 14:30 ///// 15:00 ///// 15:30 ///// 16:00 /////16:30 ///// 17:00

Vi har været så glade for de andre du har lavet.  Mega fedt.  Men har brug for en vandret version så flere børn og klasse kan skrives på....

Håber du er frisk endnu engang :)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. august 2020 - 19:18 #14
A3 er lavet vandret.
En version med tekst i de løse tekstfelter og en med blanke felter.

Jeg bruger ikke Word til daglig, så jeg synes, det er svært at få fat i tekstfelterne, uden at få flyttet rundt på dem. Derfor en version med tekst i felterne.
Måske er I mere vant til Word, så det er nemmere for jer.
Avatar billede imma Forsker
22. august 2020 - 23:14 #15
Tusind tak - har en skabelon som jeg måske kan sende til dig - hvis du gider.

Min mail er hansenjon@hotmail.com
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. august 2020 - 07:54 #16
Mener du en skabelon til en tidstabel?
Jeg har ikke Word, men bruger den gratis LibreOffice. Den kan åbne og gemme som Word-filer.
Det ideelle ville være at indsætte en tabel oven på baggrunden, men jeg kan ikke få lov til at placere den som øverste lag. Den gemmer sig bag ved baggrundsbilledet.
Avatar billede imma Forsker
23. august 2020 - 09:42 #17
Det behøver ikke være i Word.  Vi printer det ud og skriver det med blyant eller kuglepen. Det var bare en mail så du kunne se et billede af hvordan vi gør lige pt.  Det  skal bare være et billede så der er plads til at skrive i
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
24. august 2020 - 13:50 #18
Avatar billede imma Forsker
25. august 2020 - 09:29 #19
mesterligft :-)