Avatar billede Marshmallow Praktikant
27. november 2017 - 10:10 Der er 3 kommentarer

Hvilken skærm skal jeg vælge?

Hej.

Jeg sidder i den situation at jeg skal købe en skærm. Da jeg spiller meget CS:GO skal det være en FHD 144hz 1 ms skærm. Jeg er dog meget i tvivl om hvilken der er bedst. Jeg har mest af alt kigget på disse tre: Viewsonic xg2401, Asus mg248qr og Asus vg248qe. Jeg har læst flere anmeldelser, men jeg synes at folk er meget uenige. Nogen synes at farverne på Asus-skærmene er dårlige og bliver "for meget". Andre syntes at Viewsonic har dårlige farver. Nogen mener at Asus-skærmene har for meget "lag", "ghosting" eller hvad det nu hedder og andre siger det samme om Viewsonic.

Freesync har ingenting at sige da jeg alligevel har et 1060. Så hvilken er bedst. Eller er der ingen reel vinder?
Avatar billede Slater Ekspert
27. november 2017 - 10:42 #1
Hvis du har Nvidia grafikkort, hvorfor så ikke gå efter G-sync i stedet? F.eks. ASUS PG-serien i stedet for VG.
Avatar billede Marshmallow Praktikant
27. november 2017 - 10:44 #2
Problemet er bare at mit budget ikke er uendeligt (omkring de 2200) så en g-sync skærm er nok desværre udelukket :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. november 2017 - 11:40 #3
Gsync er det eneste, der rigtigt duer med de høje refresh-rates!