Avatar billede Bjarne S. Nielsen Juniormester
27. november 2017 - 12:58 Der er 2 kommentarer

Opret nyhed på Facebook

Når jeg opretter en nyhed på mit website, vil jeg gerne have nyheden på Facebook samtidig med...
Kan i sparke mig i den rigtige retning...???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. november 2017 - 13:55 #1
Det afhænger jo meget af, hvordan dit eget site er opbygget (PHP, Python, C#...), men her er lidt inspiration:

https://www.google.dk/search?q=script+for+posting+on+facebook&rlz=1C1GGGE_daDK457DK499&oq=scrip+for+posting+o&aqs=chrome.1.69i57j0.20181j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Avatar billede Bjarne S. Nielsen Juniormester
27. november 2017 - 14:54 #2
Det er bygget i ASP Classic...