Avatar billede Joan Alice Vad Praktikant
28. november 2017 - 16:38 Der er 4 kommentarer

nicon D 3000 kamera

Vedr. Memory card til ovenstående camera: Kan San Disk Ultra microSDXC UHS-I Card with Adapter bruges (64 GB)? ??

Der er adapter samt en lille SD kort , men jeg kan ikke se, om det passer i adapteren.

Det er til en julegave, så jeg kender ikek noget til kameraet.

Mvh Joan Vad
Avatar billede INK Ekspert
28. november 2017 - 16:56 #1
Ifølge manualen skal der bruges SD-kort.

Max. størrelse for SanDisk er 16 GB, mens Toshiba og Panasonic kort kan være op til 32 GB. (se side 167 i manualen), der kan downloades her
http://downloadcenter.nikonimglib.com/en/products/18/D3000.html
Avatar billede jk45 Forsker
28. november 2017 - 17:22 #2
jeg kører med et sandisk 32 GB uden problemer i den model :)
Avatar billede Joan Alice Vad Praktikant
28. november 2017 - 17:36 #3
skal mikrokortet sættes i adapteren i håb om, at adapteren så kan være i kameraet?
Avatar billede jk45 Forsker
29. november 2017 - 06:52 #4
ja det skal det og den kan sagtens komme i