Avatar billede Anders45 Novice
02. december 2017 - 15:16 Der er 2 kommentarer

auto sluk printer

Jeg har fået en Epson Home printer 245
Jeg havde en lignende før, hvor jeg kunne ændre på den tid, der gik før printeren gik i dvale/sluk
Jeg kan ikke huske hvor jeg gjorde det.
Kan nogen hjælpe?
Mvh Anders
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. december 2017 - 16:34 #1
Jeg har kikket lidt rundt omkring på nettet, men kan ikke umiddelbart finde noget angående det du søger.
Der må da være en brugsanvisning til printeren eller er der én her

http://download.epson-europe.com/pub/download/3768/epson376826eu.pdf
Avatar billede finb Ekspert
03. december 2017 - 11:11 #2
Du kan bruge en 220v-strømskinne,
der har et usb-stik i pc,
som slukker printer,
når pc slukker.