Avatar billede Peter Thorsen Praktikant
02. december 2017 - 17:27 Der er 2 kommentarer

LG Watch Sport

Hej

Jeg har set på LG’s Watch Sport. Og så vidt jeg kan se, er det ikke muligt at købe den i Danmark endnu!?

Jeg har fundet den på Ebay: https://www.ebay.com/itm/New-In-OEM-Box-LG-Watch-Sport-W280A-GSM-Unlocked-4G-LTE-Water-Resistant-Watch-/122715557649?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c1

Mit spørgsmål er så, om jeg kan bruge uret uden problemer i Danmark eller er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg køber?

Er der nogen forhåbning om at uret kommet til Danmark?

Vh Peter
Avatar billede INK Ekspert
03. december 2017 - 11:16 #1
Ifølge hjemmesiden virker uret på AT&Ts GSM netværk i USA. Uret skulle være "unlocked" og derfor virke på andre tilsvarende netværk. Jeg ved ikke hvordan man indsætter nyt SIM-kort, men der tales om værktøj for demontering af bagplade, så det er måske måden det gøres på?
Vær opmærksom på told og afgifter samt gebyr ved import fra USA, Se andre tråde herom.
Jeg har intet personligt kendskab til uret, så ovennævnte er mit beskedne input, ikke hverken anbefaling eller det modsatte ;-)
Avatar billede jalved Ekspert
03. december 2017 - 11:49 #2
Du kan kontakte LG og høre, om de har planer om at få det til DK.

http://www.lg.com/dk/support/contact/chat-email