Avatar billede Carina-skov Praktikant
05. december 2017 - 17:39 Der er 5 kommentarer

yourpay

Hej er der en som kan hjælpe mig med yourpay løsning ??

på min wepshop har jeg kun en løsning til betaling og det er med stripe

jeg ander ikke alt det her med
Stripe Secret Key
Stripe Publishable Key

jeg har fåret betaling kode fra yourpay
men det vil ikke hjælpe mig med lave stripe link til mig
Avatar billede mr.malmros Juniormester
06. december 2017 - 09:31 #1
Hej Carina.

Jeg har rigtig god erfaring med yourpay.
Hvilket webshopsystem arbejder du i?

Mvh Anders
Avatar billede Carina-skov Praktikant
06. december 2017 - 10:49 #2
Hej Anders
Jeg bruger E-hjemmeside.dk
Denne hjemme side har ikke samme arbejde med yourpay fik besked jeg kunne bruge stripe

Jeg har fåret bruger nr. Fra yourpay
Har ringe til yourpay det har løsning til stripe men det skulle jeg selv lave
Og det har jeg ikke lige forstand på håber du kan hjælpe mig Anders
Mvh C.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
06. december 2017 - 11:52 #3
Hej Carina.
Jeg er bange for at det ikke kan lade sig gøre at sætte det op som du ønsker.
Indrømmet, jeg kender ikke e-hjemmeside.dk, men det ligner udefra at du alene får en fast skabelon med mulighed for tilkøb af diverse funktioner.
Det er ikke muligt at yourpays merchant id på en stripe betalingsløsning, lidt på samme vis som det ikke er muligt at logge ind på din facebookkonto fra linkedin
Der er tale om to helt forskellige systemer, og selv om funktionaliteten er den samme, taler systemerne ikke sammen om at formidle data. Stripe kan med andre ord ikke genkende dit merchant id fra yourpay.
Så du har tre muligheder:
1) brug stripe
2) få e-hjemmeside.dk til at bruge yourpay.
3) flyt til en anden host som tilbyder at du selv kan bestemme over funktioner og indhold på din hjemmeside. (jeg tilbyder selv en lille hosting pakke i min virksomhed onchio.com, vi har en god aftale med yourpay der gør det muligt at komme igang med i en ruf, og forlanger ikke at have reklame på dit site)
Avatar billede MartinW96 Novice
18. januar 2018 - 21:08 #4
Hej
Hvis du fortsat mangler en betalingsløsning kan jeg også anbefale Pensopay, som giver dig mulighed for også at modtage betalinger fra de mest gængse kort, mobilepay mv.

Derudover har de en fantastisk support :-)

Vh
Martin
http://bygoghus.dk/
Avatar billede Michael Lauritzen Juniormester
13. oktober 2019 - 11:26 #5
quickpay.net samt clearhouse den perfekt løsning også øknomisk