Avatar billede daniel s Praktikant
10. december 2017 - 20:12 Der er 5 kommentarer

Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil.

Hej, jeg står her i et problem efter jeg har opdateret min computer til windows 10 home og kan nu ikke åbne mit PUBG (Et spil; Playerunknowns battlegrounds) Alle mine andre spil virker fint, men når jeg åbner dette spil kommer meddelsen "Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet"

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2017 - 20:26 #1
geninstaller spillet, evt 'kør som administrator' under installationen.
Avatar billede daniel s Praktikant
10. december 2017 - 20:44 #2
Claes57, har geninstalleret 2 gange nu og har også prøvet med "Kør sin administator" hvor jeg ender med at starte spillet op, efter står den med en loading screen, som ikke burde være der :(
11. december 2017 - 00:43 #3
Kører du fra steam?
11. december 2017 - 00:44 #4
Det er muligvis en fejl der stammer fra definitionerne i dit antivirus software. Hvad bruger du af den slags?
11. december 2017 - 00:52 #5
Hvad jeg umiddelbart har kunne se skulle være den - måske ikke mest hensigtsmæssige - men bedst fungerende løsning er dette:

1. If you are using Bullguard anti-virus all you need to do is to uncheck "Allow bullguard to protect its components against termination" this is located in the advanced settings. once you have unchecked it run PUBG as admin. and it should work.

2. If you have bullguard, but use a different antivirus software (like me). just uninstall it.