Avatar billede steenaa54 Juniormester
18. december 2017 - 19:58 Der er 2 kommentarer

Kan ikke nulstille en Iphone uden den tidligere ejers login til itunes

Jeg har fået en iphone4 af en ven. Den har inden jeg fik den været udlånt til en anden, så ingen kender login itunes.
Jeg har fundet bla disse 2 vejledninger, og har brugt nederste del af denne: https://support.apple.com/da-dk/HT204306?&cid=acs::fm-itunes_HT204306 , samt efterfølgende den nederste del af denne vejledning: https://onx.dk/tips-tricks/sadan-far-du-liv-i-en-ipad-der-er-slaet-fra-eller-hvor-du-har-glemt-koden/
Men ved begge forsøg ender jeg i at jeg skal indtaste Apple Id og password, og der er ingen der kender disse.
Nogen gode forslag til at nulstille totalt, så man kan starte op fra bunden?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. december 2017 - 20:27 #1
Det kan du ikke... Det er det der er formålet med funktionen.
Avatar billede INK Ekspert
18. december 2017 - 20:42 #2
I skal bede ham logge ind på den anvendte iCloud konto med AppleID og password. Her skal han i indstillinger fjerne tilknytning til kontoen. Ellers kommer i ikke videre.