Avatar billede Steffen Novice
19. december 2017 - 00:48 Der er 3 kommentarer

brug altid det valgte program til at åbne denne type - flueben

Når jeg prøver at ændre, hvilket et program en bestemt filtype skal åbens med og vælger programmet, kan jeg ikke sætte flueben i "brug altid det valgte program til at åbne denne type". Den er grå og kan ikke aktiveres. Jeg er selv administrator på maskinen. Nogen der har et godt råd?
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2017 - 01:29 #1
Hvilket styresystem? Dvs. Windows 7, 10, eller ....?

Hvilke filtyper har du problemer med?

Har installeret et nyt program eller lavet ændringer på din PC, lige før problemet opstod?
Avatar billede Steffen Novice
19. december 2017 - 01:36 #2
Det er windows 7 pro. Det er alle filtyper og det er længe siden problemet er opstået.
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2017 - 01:57 #3
Det er ved at være sengetid, så du får et link her med ca. 40.000 forslag til løsninger :-)

https://goo.gl/xt245Z