Avatar billede toktok Mester
19. december 2017 - 21:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Team Viewer

Har ofte brugt Teamviewer til at hjælpe venner. I dag sagde den: Din partner har en nyere version - opdatér til ny version. Det gjorde jeg så - eller rettere den downloader og siger at den lukker Teamviewer og installere den nye. Men det gør den ikke - for der kommer en boks hvor man skal indtaste Brugernavn (der skriver den selv "Administrator" som forslag) og adgangskode. Jeg plejer ikke at bruge password til computeren som vist bare hedder "Ejer". Men hvis jeg skriver "Ejer" (eller Administrator) og lader passwordet være tomt sker der ingenting. (Den skriver i øvrigt også at man skal taste domæne ind, men der er ikke noget felt til det).
Kan nogen hjælpe??
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2017 - 21:44 #1
Så vidt jeg husker, er noget som hedder "Glemt password" ?
Avatar billede toktok Mester
19. december 2017 - 21:51 #2
Ok - problemet er løst.
Ved at installere programmet forfra - i stedet for at bruge opdateringsfunktionen inde i det gamle program - virkede det!
Sorry for any inconvenience this may have caused you ;-)
Avatar billede toktok Mester
19. december 2017 - 21:52 #3
@valby 1: Ja jeg prøvede også det med glemt password, men det virkede ikke rigtig...Tak for svaret!
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2017 - 22:14 #4
OK😊
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2017 - 09:16 #5
Husk at markere spørgsmål som besvaret, at man kan se at den faktisk er løst (selvom det er dig som har løst den)
Avatar billede toktok Mester
20. december 2017 - 09:52 #6
Ok - tak!