Avatar billede Sofieerichsen Praktikant
20. december 2017 - 21:01 Der er 4 kommentarer

Ekstern harddisk problem

Hej. Jeg har en ekstern harddisk fra mærket Adata, hvor jeg har gemt alt muligt forskelligt på. Jeg har brugt den meget de seneste dage, og jeg tror ikke der er 'sket noget med den'. Da jeg prøvede at sætte den til min computer i dag, kunne computeren dog ikke 'se' den, og da jeg tog stikket ud af den igen, sagde den en underlig pive og klik lyd. Når jeg ryster med den, lyder det som om noget sidder løst.

Håber virkelig det kan løses!!

På forhånd tak for hjælpen :) Vh. Sofie
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2017 - 21:22 #1
Sæt disken i igen og lyt. Lyder kliklyden som på denne video?
Man må  ikke ryste en Sata HDD. https://www.youtube.com/watch?v=vbq8vfs1wYY
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2017 - 21:56 #2
hvis den klikker er den færdig. du kan sende den til data rednings firma..
Avatar billede Sofieerichsen Praktikant
20. december 2017 - 22:09 #3
Den lyder desværre som den lyd ja :(
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2017 - 22:14 #4
Ja så er jeg enig i, at så kan dine date kun reddes af et firma, og det er meget dyrt.
Hvis du ikke vil/kan ofre det, er harddisken desværre lige til IT skrald.