Avatar billede tingholm Mester
22. december 2017 - 08:31 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Thermometer til serverrum

Hej Eksperter
Jeg søger, hvad jeg tror er en ret simpel lille gadget...
Til vores serverrum vil jeg gerne have et thermometer der sættes på netværk og kan sende en advarsel hvis temperaturen kommer over et kritisk niveau.
Det vil være helt luksus hvis den desuden har display og ekstern censor, så vi kan sætte den op udenfor døren så man kan se temperaturen og evt bippe hvis den bliver for høj, men det er ikke et krav.
Er der nogen der kender et godt produkt? Jeg har ikke kunnet finde noget på edbpriser eller ebay, men når jeg ikke ved hvad dimsen hedder er det jo også svært at søge på.
Avatar billede finb Ekspert
22. december 2017 - 09:29 #2
Et køkken-stege-thermometer kan klare det,
enten med app, der sender til mobil,
eller som selv kan sende til modtager-enhed.
Thermometeret burde måske også tænde noget køling.
Avatar billede tingholm Mester
22. december 2017 - 10:14 #3
Delen med at kunne sende en alarm (på mail, sms eller hvad ved jeg) er ret essentiel... Så jeg kan ikke bruge en alm vejrstation :(
Avatar billede finb Ekspert
22. december 2017 - 10:18 #4
søg på: e-smiley
Avatar billede INK Ekspert
22. december 2017 - 17:19 #6
Avatar billede tingholm Mester
09. februar 2018 - 18:23 #7
finb, den fra Sanistål tror jeg vil fungere, men ved du hvad den koster?
Avatar billede finb Ekspert
10. februar 2018 - 12:40 #8
Det er vist 1800 kr
hos Carl F værktøj