Avatar billede jarlja Forsker
23. december 2017 - 12:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

epson printer meget langsom

desktop pc med w 10 og mobiler osv. printer fint. men en asus bærbar med w10 går det sååååå langsomt . den sidste nye driver er installeret.
printeren skriver lidt så stopper den så skriver den lidt igen osv.
på forhånd tak
Avatar billede milter Ekspert
23. december 2017 - 13:14 #1
Hvis du ellers har den seneste driver til printeren korrekt installeret på din Asus, så prøv at kigge her:

https://www.wikihow.com/Fix-a-Print-Spooler
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2017 - 10:32 #2
Kan det tænkes at problemet er at computeren kører trådløst med 2,4 ghz hvor mobil udstyr bruger 5 ghz tilslutningen gennem router til printer?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2017 - 10:33 #3
Og har du mulighed for at skifte til 5 ghz under dit netkort?
Er desværre ikke så bekendt med trådløs udskrivning da jeg selv kører på lan.
Avatar billede jarlja Forsker
25. december 2017 - 22:30 #4
ok tak prøver
Avatar billede jarlja Forsker
02. januar 2018 - 16:59 #5
Desværre den er lidt hurtigere når lan er sat til. Modsat mobiler og andre pc'er. De kører fint
Avatar billede milter Ekspert
02. januar 2018 - 22:28 #6
Hvilken Epson printer og hvilken Asus bærbar taler vi om?

Og hvad mener du med "Desværre den er lidt hurtigere når lan er sat til"?
Avatar billede jarlja Forsker
08. januar 2018 - 09:10 #7
Det viste sig at da jeg prøvet fire fox så printede den som den skulle. Så jeg fik set på Chrome browser, printeren var ikke registreret i Google sky print. Så den virker fint nu. Men tak alle.