Avatar billede Ducky Juniormester
26. december 2017 - 01:33 Der er 4 kommentarer

beskederne er for langsomme

Kære kloge mennesker,

Jeg har virkelig brug for både råd, vejledning og en smule hjælp..

Jeg er nok lige som mange af jer andre en af dem som bruger facebook til både private ting, men også arbejdsmæssigt.. men mit problem er i sin enkelthed at mit facebook er blevet utrolig langsom her på det seneste, tidligere kunne jeg nemt og enkelt se hvem der skrev beskeder til min i chatten, men desværre er der sket eller andet, så den kun åbner 3 vinduer op med chatten selv om jeg har haft gang i f.eks 15 samtaler, samtidig er den blevet langsom til at vise navnet på den eller de personer som skriver til mig online, jeg har prøvet at undersøge alt på min computer hvad det kunne skyldes, slettet apps fra facebook da jeg kun benytter mig af facebook fra min computer, det skal lige siges at jeg bruger Google Chrome på min computer, det har tidligere ikke været noget større problem, men nu synes jeg faktisk at det er begyndt at blive irriterende at det er så langsomt..

Er der noget man kan gøre for at den går hurtigere ?
Hvis en eller anden skulle sidde derude med en løsning eller svar på mit problem så tager jeg gerne imod råd, hjælp og vejledning, så send mig venligst en mail på følgende Olsenkristian86@outlook.dk
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2017 - 09:22 #1
Er du bekendt med CCleaner?
Det er en oprydder for computeren der rydder op i browsernes efterladenskaber. Måske en oprydning kan give fart igen.
https://www.piriform.com/ccleaner/download/standard
Ryd op i både filer og register. Ryd op med de standard indstillinger som programmet kommer i.
Avatar billede Ducky Juniormester
26. december 2017 - 13:06 #2
jeg sletter nærmest hver anden dag historik på min computer, men alligevel oplever jeg det pokkers problem
Avatar billede Ducky Juniormester
26. december 2017 - 13:32 #3
jeg synes bare at det er underligt at den er begyndt at blive så langsom, kort efter at min computer genstartede uventet.. for tidligere var den hurtig og god til at vise hvem der skrev f.eks (navn) og så hvor mange beskeder der var kommet f.eks (10) eller andet, men nu er det komplet langsom..

jeg har ikke selv så meget forstand på computere og den slags
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2017 - 18:19 #4
Nu er der jo andet end historik i forbindelse med browser. Der er jo også cookies i alle udformninger, som jeg også vil have du prøver at slette.