Avatar billede lurup Ekspert
04. januar 2018 - 22:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flytte film fra HD optaget til nas på samme net

Er det mulig at flytte film fra en HD optager til en NAS ??
Det er på samme net og jeg kan se begge dele på min PC

Nas er en Synology DS 415 +

HD optager  LG HR925N
05. januar 2018 - 09:57 #1
Manualen side 59
https://manuall.dk/lg-hr925n-blu-ray-afspiller/
Kopier til USB

Bemærk. Jeg ved intet om dette emne, blev blot nysgerrig og googlede det.
05. januar 2018 - 09:59 #2
Hvis du ikke kan vælge NAS som distination, må du nok gå den lange vej.
Optager > USB > NAS.
Avatar billede lurup Ekspert
05. januar 2018 - 17:33 #3
Findet der ikke en måde hvor jeg kan hente mapper / filer fra min pc eller NAS
05. januar 2018 - 19:25 #4
Jo da :)

Sæt netværket op. se i manual.
Herefter kan kopiere fra NAS og jeg mener også du kan afspille derfra.

På side 57 står der hvordan du kopiere fra NAS til optager.
Jeg mener også der står under netværks afsnittet hvordan du afspiller direkte fra NAS.

Jeg forstod dit spørgsmål som at du ville kopiere fra optager til NAS'en
Avatar billede lurup Ekspert
05. januar 2018 - 21:20 #5
Jeg vil gerne kunne tømme min optager uden at skulle lægge det over på en usb enhed.
06. januar 2018 - 12:46 #6
Avatar billede lurup Ekspert
06. januar 2018 - 19:15 #7
Lukket