Avatar billede Bolchekoger Praktikant
15. januar 2018 - 19:31 Der er 1 kommentar

Router

Hej Håber i kan hjælpe.
Jeg leder efter en router hvor man kan oprette flere gæstenetværk og hvor der kan være tidsbegrænset adgang på de enkelte gæstenetværk. Noget lige som yousee´s router
Avatar billede OOHHOO Juniormester
15. januar 2018 - 20:59 #1
Jeg har selv været i gang med at finde frem til en router med flere gæstenetværk.
Det ser ud til, at Zyxel har de fleste af slagsen, når du ønsker flere gæstenetværk.
Der har du mulighed for at oprette 3 gæstenetværk.
Det på både 2,4 Ghz og 5 Ghz.
I øjeblikket bruger jeg en Zyxel router fra Fullrate, og den virker upåklageligt.