Avatar billede lb-brauner Juniormester
17. januar 2018 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering KB4056892

Kan ikke få den seneste opdatering fra microsoft til at virke. Har smadret min PC flere gange og resulteret i om installation flere gange.
Ved genstart og opdateringen behandles når den kun til 30% og genstarter,  men åbner ikke, der er inaktiv skærm. PC´en har en ældre AMD processer, SSD harddisk, men indtil denne opdatering har alt ellers virket fint. Har forsøgt at installere manuelt, men med samme resultat.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2018 - 12:19 #2
Der arbejdes på at rette problem med den opdatering. Man kan i indstillinger under avanceret udsætte opdatering i 35 dage så pc ikke går i sort
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2018 - 12:21 #3
Den ligger på min Pc.og har ikke voldt problemer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. januar 2018 - 12:48 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2018 - 14:13 #5
Det er rigtigt. Det er ikke alle cpu der er berørt af problem. Jeg har den også installeret på en pc med Amd
Avatar billede lb-brauner Juniormester
17. januar 2018 - 16:03 #6
Tak for svar. Løsningen må indtil videre være at sætte opdateringerne på pause og så regne med Microsoft kommer med en løsning.