Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2018 - 15:36 Der er 4 kommentarer

spørgsmål vdr Facebook ??

Hvis jeg slår noget op,  eller kommenterer på et opslag i en offentlig gruppe jeg er medlem af, så kan mine venner se det i deres nyheder.. Hvordan slår jeg det fra? hvis man kan gøre dette?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2018 - 16:00 #1
du kan styre hvem der ser hvad, i indstillinger.
det er tandhjulet i øverste højre hjørne.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. januar 2018 - 19:55 #2
Du kan kun begrænse hvem der kan se det - ikke hvem der IKKE kan.

Hvis du skal skjule det, kan du kun gøre det ved at markere det som privat - og så er der vel ikke meget ide i at slå det op i en åben gruppe?!?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2018 - 09:59 #3
En af de få steder, hvor du har kontrol, er Jyllandsposten hvis du kommenterer en artikel. Der sætter du bare ikke hak i 'slå samtidig op på facebook'. Så ligger det kun som kommentar til artiklen. Jeg kender ikke andre steder, hvor den mulighed findes.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2018 - 15:16 #4
tak for jeres svar,