Avatar billede pergeer Novice
18. januar 2018 - 19:49 Der er 1 kommentar

Google kalender.-

Håber nogen har løsningen til dette.

Skriver i Google kalender på telefonen og den lægger det fint op.

MEN - på kalenderen på telefonen, oplever jeg det pludselig forsvinder og skal så ind i kalenderren på nettet - via computeren og rette alt (rigtig meget) og så kommer det ned igen og det sletter det som pludselig er på telefonens kalender - en masse gamle slettede ting - men det er et kæmpearbejde, så gider ikke gøre det - 5 - 6 år er igen væk på telefonen - ligger fint på kalenderen via computeren.

Og oplevede for et par år siden at jeg trykkede på telefonens opdaterer, da det meste pludselg var væk - men så slettede den så alt det på kalenderen på computeren - 43 måneders arbejde, jeg havde skrevet ind far gamle kalendere.

Så tænker en del over de svar jeg får - om jeg skal afprøve det - orker ikke at skulle starte forfra.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen Per
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2018 - 01:58 #1
det skyldes nok opdateringer på google som telefonen ikke har fået