Avatar billede Morten Professor
18. januar 2018 - 21:31 Der er 2 kommentarer

Position fra og med ved scroll

Hej Eksperter

Jeg har fået et projekt, jeg skal lave en måde at få feks. produkt filter til at være synligt mens jeg skroller op men skal være på en anden position når jeg når toppen.
Den skal forsvinde når jeg skroller ned.
Har lavet den ene del med menuen, hvor dan gør det at når jeg scroller ned forsvinder den og kommer frem når jeg scroller op.
Men vil gerne have mit produkt filter kommer frem og når jeg når helt op til toppen af siden placere den sig på et givet punkt.

Kan se de har gjort det i asos.com det er virkelig smart. Håber det kan give en ide over hvad jeg mener. jeg syntes det er svært at forklare.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede madswl Novice
18. januar 2018 - 22:02 #1
Hej Morten.

Det, du snakker om hedder sticky og der findes en masse jQuery libraries til det - foreksempel: http://leafo.net/sticky-kit/.
Avatar billede Morten Professor
19. januar 2018 - 08:54 #2
Hej Madswl

Tak for hjælpen jeg vil se om jeg ikke kan få det til at fungere :)