Avatar billede Anette Praktikant
20. januar 2018 - 14:38 Der er 1 kommentar

Problem med min Acer Notebook

Jeg har en Acer som er brugt meget lidt fordi
da jeg på et tidpunkt blev bedt om at opdatere,
Gik skærmen i selvsving og sagde:
“vi kunne ikke finde opdateringerne
Fortryder ændringer
Sluk ikke for computeren”
Jeg har så ikke haft slukket computeren i flere dage, men intet er sket.

Håber at I kan hjælpe

Mvh Anette
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. januar 2018 - 16:24 #1
Jeg har selv haft samme problem med min PC, under opdatering af windows 10. Har din Notebook ikke slukket sig selv, efter flere dage burde den være færdig. Hvis den er slukket, kan du prøve at tænde igen. I mit tilfælde hjalp det, men om det er det rigtige i dit tilfælde ved jeg ikke.