Avatar billede kaffekanden Mester
21. januar 2018 - 12:30 Der er 1 kommentar

Hjælp til The Sims 3

Hej derude
Jeg skriver på min kærestes vejen der spiller The sims 3 på Mac
og hun har købt nogle udvidelsepakker men når vi installere dem og opdatere
Og  starter spillet sige den at The sims 3 kunne ikke starte  fordi der opstod en fejl
og jeg har fundet problemet  det er fordi at når den opdatere bliver filerne installeret et forkert sted men kan ikke finde dem
er der nogle her inde der har haft samme problem?
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2018 - 03:47 #1
jeg tror det handler om STI, og at hun evet har valgt noget da hun installerede sims spillet... jeg vil foreslå hun afinstallerer spillet, og installerer det igen forfra som om det er nyt, og sæ updater bagefter.

før afinstall, skal hun finde sine savegames og tage en kopi af dem, så de ikke bliver slettet når hun sletter spillet, ellers skal hun jo starte helt forfra.