Avatar billede 450025 Ekspert
30. januar 2018 - 13:35 Der er 2 kommentarer

HP Diskjet 1515 (1510)

HP Printer er noe Skitt, når den virker er den ok. Men Win10 Defender har tålt den før, men etter som det har blir bedre og bedre på den fronten, så er nok HP Diskjet 1515 blitt skyvt ut i kulden som et Tredie parts produkt.

Må slå av Sandtidsbeskyttelse da funker den men ikke når den er påslått.
Dette skal være en form for Blokkering, endre på det er der vist ingen løsning eller?      Arne.
Avatar billede falster Ekspert
30. januar 2018 - 22:16 #1
Nogett der måske ligner:

"What I did to resolve it was to uninstall the HP software, disable MSE real time protection, then reinstall the HP software completely. Then I restored real time protection."

https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/mse-protect_start-windows_7/network-printer-communication-problem-caused-by/71598fa7-9f65-4f26-9120-fb4a379e5bd2?auth=1
Avatar billede 450025 Ekspert
31. januar 2018 - 00:59 #2
Takk for hjelpen falster, godt vi har hverandre. Jeg deaktiverte alt  innstalerte alt igjen
og nå virker det, lidt av en jobb ok, men det er vel så, noe er der med alle skrivere. Takk.
Arne.