Avatar billede overgreat Forsker
31. januar 2018 - 23:10 Der er 1 løsning

Fritekstsøge flere gange i rapportfilet (pivottabel)

Lidt brugervejledning....

Jeg har rapportfilter...
Jeg vil gerne fritekstsøge mig frem til flere resultater på samme tid...

Eksempel...
Jeg vil gerne finde peter, henrik, ole.....

Når jeg fritekstsøger Peter finder den den frem.. men nå jeg bagefter fritekstsøger mig frem til Henrik er Henrik den eneste som vises...

hvordan kan jeg søge mig igennem lang liste af navne og vælge de som skal med på udtrækket (på en gang).

På forhånd tak.
Avatar billede finb Ekspert
01. februar 2018 - 09:35 #1
Måske semikolon:
Like "peter" ; "henrik" ; "ole" ; ..........