Avatar billede Uvanga Ekspert
02. februar 2018 - 10:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

At markere et svar-jeg synes det halter lidt...

Et lille hjertesuk.
På det sidste synes jeg der en tendens til at spørgere undlader at kvittere/markere et svar. Ikke at det er et stort emne, men generelt, når man har brugt tid og energi på at afgive et svar, ville det være rart med en reaktion fra spørger.
I nogen tilfælde markerer spørger i al ydmyghed sig selv som svarperson.
Jeg synes ikke denne tendens har været så udbredt tidligere, men det er måske bare mig..
Avatar billede falster Ekspert
02. februar 2018 - 13:17 #1
Måske skyldes det, at flere og flere blot betragter E som en almindelig elektronisk kommunikation, hvor det er budskaberne frem og tilbage, det drejer sig om.

Det er jo stort set kun høflige deltagere og tonen er næsten altid god.

F.eks. takkes der pænt og velment for svar(ene) i et nyt indlæg. Selvom ingen af svarerene markeres og ingen får "Synes godt om" :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2018 - 16:04 #2
Med det nye system her, hvor alle indlæg står som "marker som løsning", så burde det være nemmere for dem. Men jeg ser som du alt for mange der lukker med eget sidste indlæg. Det havde for dem der kan bruge trådene til noget bagefter været fedt hvis de rette indlæg blev markeret. Så ville det give mening :-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
03. februar 2018 - 04:58 #3
Tak for indlæg. Jeg er enige med jer begge, både med hendyn til tonen, og hvor nemt det er at markere en løsning. De spørgere der starter ud med "bål & brand", er næsten altid dem der går i stå, og aldrig afslutter.