Avatar billede hans87 Praktikant
02. februar 2018 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webshop?

Hej alle sammen,

Jeg ville lige hører her inde, da der nok er lidt mere styr på det end jeg selv har :). Jeg er ved at få lavet en webshop og til det skal jeg have hosted min side, jeg har kigget på https://findwebhosting.dk for at finde ud af lidt forskelligt, men de kommer ikke med så mange råd når det handler omkring en webshop. Så jeg tænkte om det ville være fint at starte ud på one.com eller unoeuro.com ?

Dbh. Hans.
Avatar billede acore Ekspert
02. februar 2018 - 14:02 #1
Din host skal kunne køre din webshop fornuftigt, men det er der nok så mange, der kan.

Jeg ville fokusere på:

- At sikre at de kan opfylde basale tekniske krav (let - det gør de fleste nok)
- Backup/service - i forhold til behov - mange billige tilbyder ikke backup
- Betalingsløsning - hvad tilbydes - hvad koster det - der er mange flere penge i det end i hosting
- Samlet pris ved forventet omsætning

Tror ikke onecom har mulighed for at tilvælge betalingsløsning (skal så tilkøbes separat = mere bøvl), men har ikke checket. Ved at surtwon tilbyder betalingsløsning.

Husk, at ligesom med så meget andet, så følges pris og kvalitet generelt ad. Hvis noget er for godt til at være snadt, så er det det nok også.
Avatar billede Onlinetekster Novice
07. februar 2018 - 10:09 #2
Det handler i høj grad om, hvor stort et varelager du skal håndtere. Det er dumt at vælge forkert fra start, så tænk visionært; hvor stor ønsker du, at din shop skal blive med tiden? Vælg den rigtige løsning fra start, så du ikke skal til at lære et nyt CMS at kende, når du har fået udarbejdet din løsning.

Du kan læse mere om de forskellige systemer, der er på markedet, i denne artikel: https://mondae.dk/blog/saadan-vaelger-du-rigtige-webshop-system/

Jeg synes dog også, at det afhænger af, om du ønsker at få udviklet en løsning selv, eller om du vil anvende et tema? Anvender du et tema, er det en god idé, hvis du vælger en platform, du er nogenlunde fortrolig med fra start. Vælger du en løsning, hvor du ikke selv skal udvikle din shop, så go nuts. Få udviklet den i Magento eller et andet system, der lader dig skalere din forretning.

Personligt ville jeg holde mig langt væk fra UnoEuro, DanDomain og alle de andre 'begynder'-løsninger. Tænk stort fra start.
Avatar billede Webman.dk Praktikant
20. marts 2018 - 16:35 #3
Jeg har altid brugt unoeuro og dem er jeg ganske godt tilfredse med.
- Hurtig hosting
- daglig backup
- super kundeservice.

Mvh Nicholas Gotfredsen
www.webdesigner18.dk
Avatar billede Mikkellundstrom Juniormester
29. juni 2018 - 12:23 #4
Hej!

Jeg kan helt klart anbefale one.com eller unoeuro, når det kommer til hosting af netbutikker. Der er flere løsninger, så du kan opgradere, hvis du pludselig får nogle flere kunder i butikken. Men så er det jo kun positivt. :)

Mvh
Mikkel
http://guardianproducts.dk/shop/frontpage.html