Avatar billede Morten Professor
02. februar 2018 - 16:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

localStorage af menu

Hej Eksperter

Har lige et problem med at få min togglet menu til at forblive aktiv efter refresh af browseren.
Da den side man skal bruge er på den side hvor man trykker for at få menuen frem. men hvor jeg stadig har brug for de undermenuer under denne menu.

Håber det giver lidt mening :o)
Min menu og toggle menu er bygget op sådan:

Js:
var toggle_over =
{
    ready:function()
    {
        $('.main-navigation li ul').click(function(){
            $(this).find('.main-navigation ul li.focus>ul,.main-navigation ul li:hover>ul,.secondary-navigation ul li.focus>ul,.secondary-navigation ul li:hover>ul').toggleClass('show');
        }
    )}
}
$(document).ready(toggle_over.ready);

CSS:
.main-navigation ul li.focus>ul,.main-navigation ul li:hover>ul,.secondary-navigation ul li.focus>ul,.secondary-navigation ul li:hover>ul{
  left:0;
  display: flex;
  float: left;
}
.main-navigation li ul.focus>ul,.main-navigation ul li:hover>ul,.secondary-navigation ul li.focus>ul,.secondary-navigation ul li:hover>ul{
  left:0;
  display: flex;
  float: left;
  display: none;
}
.main-navigation ul li a:hover, .main-navigation ul li:hover > a, a.cart-contents:hover, .site-header-cart .widget_shopping_cart a:hover, .site-header-cart:hover > li > a, .site-header ul.menu li.current-menu-item > a {
    color: #838383;
    background-color: #FFF;
}
.main-navigation li ul.show{
  left:0;
  display: flex;
  float: left;
}

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
02. februar 2018 - 16:38 #1
Det er vist JavaScript ikke Java.
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. februar 2018 - 17:04 #2
Prøv at se her: https://jsfiddle.net/cqqtt9on/

Der er ingen fejlhåndtering, men håber det kan give dig en ide til hvordan du kan arbejde med localStorage.
Avatar billede Morten Professor
02. februar 2018 - 19:45 #3
Ja det giver en rigtig god ide takker :o)