Avatar billede Jannickhess Professor
02. februar 2018 - 22:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Har købt domænenavn, gennem dk-hostmaster,

Ønsker et webhotel, har dog købt et domænenavn.

Jeg ønsker, så bare at kunne udgive en hjemmeside,
Og i den forbindelse, søger jeg et webhotel,

Det har jeg ikke prøvet før på den måde, da jeg købte domæne på venteliste gennem Dk-hostmaster, skal det gøres anderledes end normalt, men hvordan?
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2018 - 23:04 #1
www.one.com er glimrende. aldrig noget bøvl
Avatar billede nemlig Professor
02. februar 2018 - 23:20 #2
#1. Det er jeg bestemt ikke enig i. Jeg har et system kørende på godt 40 forskellige domæner. Systemet kører bl.a. hos One.com, Surftown, Web10 og Unoeuro.
Har stort set kun oplevet problemer hos One.com.  De har eksempelvis ændret på deres setup uden info til kunderne. Det har været SMTP serveren til mailafsendelser, hvor kravene pludselig er ændret eller tegntabeller i DB.
Med mine oplevelser anbefaler jeg ikke One.com.
Jeg har gode erfaringer med Unoeuro.com.
Når du bestiller angiver du dit domæne og Unoeuro igangsætter herefter en redelegering, som du kan godkende via selvbetjening på DK-Hostmaster.
Avatar billede jajoh Seniormester
02. februar 2018 - 23:46 #3
Kan kun give nemlig 100% rat.
One.com lover en masse og ændre uden info.
Prisen bliver ikke billigere af at de fjerner ting.
De tillader ikke mange sider til hjemmesider uden det koster ekstra.
Så hold dig fra One.com
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
03. februar 2018 - 12:37 #4
Anbefaler ligeledes UnoEuro.com deres panel vil hjælpe dig godt på vej og, har du problemer, så giv et prej
Avatar billede Jannickhess Professor
03. februar 2018 - 13:29 #5
Tak har fået købt et webhotel hos UnoEuro her i går,
men kan jeg ikke lave hjemmesiden på en nem måde ? gerne på dansk da jeg ikke er ret god til Engelsk
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
03. februar 2018 - 13:47 #6
Selvfølgeligt kan du det!
Men for at give dig de rigtige råd, skal jeg vide mere om det du ønsker.
Men du kan have en hjemmeside kørende på blot 30 min. det er blot sjældent at den rent faktisk dækker dine behov, giv mig et opkald eller kontakt mig på mail. Lad os tage en snak - selvfølgeligt uden forpligtigelser ....