Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2018 - 21:31 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Wordpress - hjælp til menu

www.nielsgraverholt.dk

Der findes allerede et menupunkt: Travels med 8 undermenuer, og nu vil jeg gerne tilføje et menupunkt mere - altså nr. 9.
Men hvordan gør jeg det?
Avatar billede nopsen Ekspert
03. februar 2018 - 22:34 #1
du forsvinder fra dine spørgsmål, du melder ikke tilbage på flere af dem og har ikke afsluttet nogen af dem, det er dårlig stil.

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/217492?last=1021066
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2018 - 22:50 #2
1000 tak for hjælpen
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. februar 2018 - 22:51 #3
Hvad skulle vi dog gøre uden personer som dig
Avatar billede nopsen Ekspert
03. februar 2018 - 23:27 #4
du har tydeligvis svært ved at forstå budskabet, på trods af at du af flere er blevet gjort opmærksom på det.
du hjælper ikke dig selv til at få hjælp med den opførsel, folk gider ikke hjælpe nogen der virker ligeglad med folks anstrengelser, og bare forsvinder uden så meget som et tak, og du har endda en tendens til at blive flabet uden grund, hvordan kan du dog tro at det er vejen frem?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. februar 2018 - 00:04 #5
Og du har tydeligvis et behov for at blande dig i noget, som dybest set ikke kommer dig ved
Avatar billede nopsen Ekspert
04. februar 2018 - 20:28 #6
det kommer i den grad mig og alle andre herinde ved.

kig lige på denne tråd:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021326

du har fat i nogen af de mest erfarene og kompetente hjælpere, men vælger at blive flabet og forsvinder, læg mærke til hvad det ender med.
tror du selv de nogensinde gider kaste sig over flere af dine spørgsmål?
og så er der alle dem som har set dine tråde, og som kunne ha hjupet, men valgt dem fra pga din opførsel.

forstår du det bedre nu, eller skal forklaringen ledsages af noget grafik, evt i form af tegninger, billeder eller måske en pop-up bog af en slags, for at det siver ind?
Avatar billede MADOlsen Forsker
05. februar 2018 - 09:02 #7
Der er netop i dag noget der er gået op for mig. Indtil for knap 5 år siden, "huserede" der en bruger på Eksperten, der hed "NGR". Den mest usympatiske mand, jeg nogensinde har "mødt" på internettet (og det siger ikke så lidt). Når svarene på han mange spørgsmål ikke lige passede ham, blev dem der ellers prøvede at hjælpe ham svinet til på det groveste.

Pludselig en dag stoppede han med at logge ind, hvilket, ser jeg nu, skete nogenlunde samtidig med, at brugeren "ZeBa" blev oprettet.
Grunden var formentlig (det er i hvert fald mit bud), at han, grundet sin vanvittige opførsel, efterhånden var blevet blacklistet af alle dem, han gerne ville have hjælp af.

Men linket til nielsgraverholt.dk fik en klokke til at ringe, da jeg var stødt på dette navn i en af NGR's tråde engang. Og det, kombineret med de mange tilsvininger og den evige insisteren på, at alle andre ikke kan læse indenad, fik mig til at grave lidt i NGR's gamle indlæg.

Der er MANGE "gode" tråde i mængden (tjek selv her https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/83517), men især nedenstående husker jeg den dag i dag alt for tydeligt.
NGR bliver ved med at påstå, at han har lukket samtlige sine spørgsmål, og sviner alle andre til, når de tillader sig at gøre ham opmærksom på, at han har en del åbne tilbage.
Det viser sig så laaang tid efter, at hele miseren skyldes, at NGR ikke har gjort, som han ellers er blevet opfordret til uendeligt mange gange. Og det vælger han så naturligvis at give alle andre skylden for...

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/918920
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/955634

Så tænk dig GRUNDIGT om, hvis du overvejer at hjælpe NGR/ZeBa/Niels Graverholt. Han fortjener ikke at få hjælp, og du fortjener ikke den behandling, du risikerer at få!
Avatar billede nopsen Ekspert
05. februar 2018 - 18:52 #8
#7
du har ret, jeg husker tydeligt ngr og det er helt sikkert den samme person, helt uden for pædagogisk rækkevidde.
nu opretter han sikkert en ny profil igen, men med den horrible opførsel, bliver han nok nem at genkende igen.