Avatar billede fileto Seniormester
04. februar 2018 - 10:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg kan ikke uploade en fil i Firefox

Hej. Jeg forsøger at uploade en fil til et website i Firefox, men uploadfunktionen virker ikke. Oppe i urlen står der : f"orbindelsen er usikker." Når jeg trykker her kommer jeg til sideoplysninger og kan vælge tilladelser. Jeg har kigget listen af tilladelser igennem men kan ikke se hviken jeg skal bruge. Jeg kan forestille mig at jeg blokerer for upload i øjeblikket men hvilken tilladelse skal jeg give?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2018 - 10:57 #1
det er mere sandsynligt at firefox skaber problemet, og at et nemt virker med en anden browser
Avatar billede fileto Seniormester
04. februar 2018 - 12:09 #2
Det fandt jeg også ud af. Det viser sig nemlig at min fil er vel modtaget men at sitet ikke kviterer men bare står og hænger som om der intet sker. Tak for tippet sidwave.