Avatar billede NicolaiMast Novice
05. februar 2018 - 18:04 Der er 2 kommentarer

apple watch 3 risser efter første dag

Hej alle.  I går fik jeg et nyt apple watch og efter en dag er der mange små ridser i den. Det sker nå man ligger den på bored og man køre den ned af bored. er det normalt ???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
05. februar 2018 - 18:08 #1
Well, urkassen er vel af aluminium? Det er jo et forholdsvist blødt materiale. Med det sagt, så ER det trods alt et ur, du går med på håndleddet.... Hvis du ikke kan tåle at det bliver brugt, kunne du jo vælge at pakke det ind i et cover m.v.

Har et 1. gen i stål der til gengæld stadig er pænt, så det kan lade sig gøre. :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. februar 2018 - 18:59 #2
Jeg har et apple watch series 3 og det har jeg brugt dag og nat i de sidste 4 måneder. Det står også stadig pænt og nyt.
Så du må gøre noget galt